Gå til innhold

Hvilket rengjøringsmiddel til Børstet stål ?

Ranger emnet

Phantom

Anbefalte innlegg

Hei, noen som vet om noen fantastiske produkter til å vaske/shine opp kjøkkenting i børstet stål (komfyr/kjøl osv).

Samtlige produkter prøvd til nå har vært crap, har stort sett vært spesialmiddel for dette og det blir striper osv osv, ser helt jævlig ut.

Noen som har erfaringer med noe som virker ?

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk noe fett løsende, forex rødsprit.

Kansje vindus spray funker, de pleier å være fett løsende. Muligens Zalo også kan funke.

Gi en lyd hvordan resultater blir.

- Pontiac Firebird Formula 400 1973

- 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22"

http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049

- 2000 Peugeot 406 stv (konebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder vel med varmt vann og zalo? Eventuelt prøv å la det ligge i varmt zalo vann en liten time ellerno? Selger de ikke sånt vidunder middel via tv-shop også?

Skal han la kjøleskapet ligge i zalo en time?

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stålull...

Ta en bøtte varmt vann, legg stålullen i, rør rundt så såpa den får begynt og komme ut, vask, og tørk over med reint vann, så tørr klut.. Funker alltid på kjøkkenet der jeg jobber... =)

1989 BMW E30 320i Touring

1984 BMW E30 320i (spiker)

2000 Suzuki Intuder 125ccm (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte mest på komfyren jeg da... :wonder:

Joa, selv med tanke på at komfyren er vesentlig mindre enn kjøleskapet så vil jeg tru du må ha en del zalovann for å legge den en time i zalovann :phatyo

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider