volvofrelst Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Hei! Jeg jobber i et trykkeri og har i oppgave å lage noen t-shorter med "lappen" trykk på. Det jeg lurer på er om noen av dere har fått Midlertidlig førerkort fra politiet / statens vegvesen og om noen av dere kunne ha scannet det inn og sendt det på mail til meg? Seff ta bort navn osv som står der. Hadde vært kjempe flott om noen kan hjelpe meg. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Jeg har en slik lapp, grunnet jeg mistet lappen min, Ja mistet , ikke mistet den for råkjøring, .. men har ikke tilgang til noen scanner eller noe slikt, så tror ikke jeg kan hjelpe deg. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Jeg har midlertidig førerkort fra politiet :D må ha det til kortet mitt dukker opp. Men har desverre heller ikke scanner Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 håper jeg får sånn midlertdilig kort i morra, så hvis jeg står i morra, så scanner jeg det til deg. ;) Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg