wolfram Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Har vært så uheldig å få noen riper i plast fangern på min 2007 caddy.. noen gode tips på hvordan jeg fjerner dem ? Siter Nissan Navara 2008 Vw Golf 1983 Yamaha Yzf-R6 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Er den lakkert er det samme som med resten av bilen, kjenner du de med neglen din er omlakkering eneste mulighet. Bare vær obs med roterende maskin da plast ikke tåler varmen så godt. Går an å prøve med ScratchX og se om de blir borte (om de ikke kjennes med neglen vel og merke) Om det er en sort plast fanger er det vanskelig å få de fjernet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfram Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 huff.. er dessverre sort/grå plast.. men kjenner ikke ripene med neglen men ser dem godt.. lissom blitt en slags hvitfarge i plasten ikke håp da? :( Siter Nissan Navara 2008 Vw Golf 1983 Yamaha Yzf-R6 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Du får vel noe plastrens vil jeg tro men her er jeg ikke sikker på hva du skal prøve. Prøvd med vanlig "bumper care" da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Meguiar Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 huff.. er dessverre sort/grå plast..men kjenner ikke ripene med neglen men ser dem godt.. lissom blitt en slags hvitfarge i plasten ikke håp da? :( Har du testet med varmepistol? Gjør underverker på "Corsa skjermer" o.l. Varm opp til plasten svetter, (ikke smelte) det vil glatte ut mye av det matte! Test på en liten flekk først!!!!!!!!! Siter Image is everything! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolfram Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Har du testet med varmepistol?Gjør underverker på "Corsa skjermer" o.l. Varm opp til plasten svetter, (ikke smelte) det vil glatte ut mye av det matte! Test på en liten flekk først!!!!!!!!! hmm, ikke prøvd varmepistol nei... takk for tipset :) Siter Nissan Navara 2008 Vw Golf 1983 Yamaha Yzf-R6 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg