Gå til innhold

Noen som kjenner denne tråden??

Ranger emnet

T_A_H

Anbefalte innlegg

Hei.

For en stund siden var det oppe en tråd på dette forumet, om en som hadde fårr havari på sin Cosworth, og trengte penger fort. Så han hadde laget en internettside men pay-pal, hvor folk satte inn en 10- kroning hver.

Men husker ikke hva tråden heter.... Noen som vet hvilken tråd jeg mener?

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =)

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

For en stund siden var det oppe en tråd på dette forumet, om en som hadde fårr havari på sin Cosworth, og trengte penger fort. Så han hadde laget en internettside men pay-pal, hvor folk satte inn en 10- kroning hver.

Men husker ikke hva tråden heter.... Noen som vet hvilken tråd jeg mener?

Søk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke komme med et ordentlig svar så ikke svar i det hele tatt!

Her på forumet er vi så heldig å ha en søkefunksjon. Den er veldig snedig når det gjelder det å finne igjen gamle tråder/andre ting som interesserer oss. Hvis vi bruker den, slipper vi å lage en ny tråd hver gang noen leter etter en gammel tråd. skjønner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menge takk:D

Tenkte å lage noe liknende til russebussprosjektet vårt!

Vi har gått sammen 20 stk, og betaler mellom 250 og 400 i måneden, tar dugnader, håper på spons og lage en sånn side!

Da burde vi ha rakt sammen noe til russetiden 09!

Målet er en Routemaster fra london:)

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her på forumet er vi så heldig å ha en søkefunksjon. Den er veldig snedig når det gjelder det å finne igjen gamle tråder/andre ting som interesserer oss. Hvis vi bruker den, slipper vi å lage en ny tråd hver gang noen leter etter en gammel tråd. skjønner?

Ja den brukes flittig av noen. Ikke fullt ut av andre. Selv fant jeg ikke tråden han leita etter ved å bruke søkefunksjonen. Hva gjør det om han lager en ny tråd? Trenger ikke å forklare meg hvordan en søkefunksjon på et forum foregår. Troooor jeg vet det :blunk:

Men framfor å bare skrive søk!..så kunne du ha funnet linken for han, deretter bedt karen om å prøve søkefunksjonen neste gang. See my point? blir så mye hyggeligere for alle ;)

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen...

Skal ikke lage en tråd om det her... Kanskje linke til den, men usikker, siden det er oppbrukt.

Og jeg har søkt... Men er ikke så enkelt det heller, da man ikke husker noe av innholdet der, eller kan gjette at det heter kronerulling ;)

Mvh Tore

VW Golf II Vr6 prosjekt

79' Golf LD, søndagsbil

VACN

Lenke til kommentar
Del på andre sider