T_A_H Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Hei. For en stund siden var det oppe en tråd på dette forumet, om en som hadde fårr havari på sin Cosworth, og trengte penger fort. Så han hadde laget en internettside men pay-pal, hvor folk satte inn en 10- kroning hver. Men husker ikke hva tråden heter.... Noen som vet hvilken tråd jeg mener? Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Hei. For en stund siden var det oppe en tråd på dette forumet, om en som hadde fårr havari på sin Cosworth, og trengte penger fort. Så han hadde laget en internettside men pay-pal, hvor folk satte inn en 10- kroning hver. Men husker ikke hva tråden heter.... Noen som vet hvilken tråd jeg mener? Søk!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Lars som hadde denne tråden ;) Se i trådene han har startet. Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Søk!! Kan du ikke komme med et ordentlig svar så ikke svar i det hele tatt! Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wolwerix Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=161314&highlight=kronerulling Tråden er stengt, men men.. Tror den kom på veien etterhvert ;) Siter VW Passat TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Er på veien den bilen allerede :) Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Kan du ikke komme med et ordentlig svar så ikke svar i det hele tatt! Her på forumet er vi så heldig å ha en søkefunksjon. Den er veldig snedig når det gjelder det å finne igjen gamle tråder/andre ting som interesserer oss. Hvis vi bruker den, slipper vi å lage en ny tråd hver gang noen leter etter en gammel tråd. skjønner? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mai 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Menge takk:D Tenkte å lage noe liknende til russebussprosjektet vårt! Vi har gått sammen 20 stk, og betaler mellom 250 og 400 i måneden, tar dugnader, håper på spons og lage en sånn side! Da burde vi ha rakt sammen noe til russetiden 09! Målet er en Routemaster fra london:) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet Mai 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2007 Menge takk:D Tenkte å lage noe liknende til russebussprosjektet vårt! Men husk det at en sånn idè kanskje bare funker èn gang..Men kan jo være verdt å prøve:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Her på forumet er vi så heldig å ha en søkefunksjon. Den er veldig snedig når det gjelder det å finne igjen gamle tråder/andre ting som interesserer oss. Hvis vi bruker den, slipper vi å lage en ny tråd hver gang noen leter etter en gammel tråd. skjønner? Ja den brukes flittig av noen. Ikke fullt ut av andre. Selv fant jeg ikke tråden han leita etter ved å bruke søkefunksjonen. Hva gjør det om han lager en ny tråd? Trenger ikke å forklare meg hvordan en søkefunksjon på et forum foregår. Troooor jeg vet det :blunk: Men framfor å bare skrive søk!..så kunne du ha funnet linken for han, deretter bedt karen om å prøve søkefunksjonen neste gang. See my point? blir så mye hyggeligere for alle ;) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Søk!! Vennligst ti stille og sett deg i ett hjørne. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DB7 Vantage Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Vennligst ti stille og sett deg i ett hjørne. :coplight haha.. ok polizei Oppfordra bare til å bruke vår eminente søkefunksjon;) Men nå har trådstarter fått svar på det han lurte på, og alle er glade:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Men mener du at dere skal få småspons av private til en russebuss? Greit nok med en havarert motor, men sponsing av fyll og rør? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Har en liten følelse av at hvis det dukker opp flere sånne tråder, så vil dem blir stengt og slettet.. Men hva vet vel jeg ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Hei alle sammen... Skal ikke lage en tråd om det her... Kanskje linke til den, men usikker, siden det er oppbrukt. Og jeg har søkt... Men er ikke så enkelt det heller, da man ikke husker noe av innholdet der, eller kan gjette at det heter kronerulling ;) Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg