Gå til innhold

Har du drømmer om biler?

Ranger emnet


2226-q

Anbefalte innlegg

Drømte en gang at jeg kjørte i omegn her i byen, og girkassa eksploderte.

 

Dermed stoppet jeg bilen, og da kom det et kvinnfolk som virkelig ikke liker meg og slo meg med en hammer.

 

Jeg hadde spist sterkt krydret mat kvelden før. Det forklarer det vel.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke lenge siden jeg drømte om bil, men det var heller mareritt; Jeg var vitne til dødsulykke, og det var noen jeg kjente. Var skikkelig realistitsk, noe som var litt ekkelt, og når jeg våkna var jeg faktisk ikke sikker på at det var en drøm før etter noen timer :s

- VW Golf II GTI -

RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt drømte jeg at noen russ stakk av med bilen min, når jeg fant dem hadde de krasja fronten, og felgene var vekk så de kjørte på skivebremsene.... Hørte en stemme som sa: "Du hadde jo satt DE fete felgene på'n og, faen og". Russeguttene som satt i bilen var noen jeg kjenner, og jeg drepte de (kasta de utfor en brygge) før jeg våkna :S:S:S:S

 

Ofte drømmer jeg at jeg kjører MC, men sliter alltid med å få'n opp i ordentlig turtall!! alacocaina

-Subaru Legacy 2.2 GX

454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive

NOK ER NOK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Inatt drømte jeg at jeg kjørte bilen min (Subaru) i over 150 på riksveien, men så var det seff lasermåling. Jeg kjørte rett forbi, fikk dumpa bilen og stjal en volvo 940 politibil og kjørte tilbake samme vei! De merka det ikke :D.

 

Her om dagen drømte jeg at jeg hadde kjøpt meg E32 BMW 740 til 10.000. Men da jeg skulle kjøre den fant jeg ut at det var dieselmotor (skikkelig VAG dieselkakling) og da bråvåkna jeg :S

-Subaru Legacy 2.2 GX

454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive

NOK ER NOK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte faktisk i natt at politi stod å tok lasermåling av meg i undergangen ved sinsenkrysset, men jeg kjørte jo i 80 så det gikk jo bra<3

 

Ellers så pleier jeg å drømme om type "Land of the dead" masse zombier overalt og masse biler, så tenker jeg "FRESHT" og hopper inni en av dem og gir gass.. hehe

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår