VW Larsen Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Skal bare velge chip og plass å gjøre det på. Noen som har forslag? Tenker sterkt på enten bsr eller oettinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Skal bare velge chip og plass å gjøre det på. Noen som har forslag? Tenker sterkt på enten bsr eller oettinger. Jeg skal chippe bilen min hos BSR om ca. 20 dager. Får mest for pengene ved å handle derfra ihvertfall. I tillegg til chip, så blir det simons 2.5" effekt anlegg og ett nytt luft filter. koster 8000 svenske kroner for chip og effektanlegg hos bsr. Er vel det samme som kun en chip hos ts. Oettinger har jeg ikke noe erfaring med, så og sammenligne de to, det kan jeg ikke. Mvh Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti_kid Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 http://www.Chipsenter.no Virker seriøst, og de beste priser jeg har sett her til lands:) Chipper min til tirsdag:) Siter 95 Golf 3 GTI (solgt) 94 Golf 3 GTI Cab (solgt) 99 Golf IV GTI (solgt) 00 Golf IV Tdi 115hk (solgt) 02 A3 Tdi 130hk Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 http://www.Chipsenter.no Virker seriøst, og de beste priser jeg har sett her til lands:) Chipper min til tirsdag:) Kjenner flere som har vært der og alle er veldig fornøyde:-) Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rescue Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 KAn anbefale chipsenter på det varmeste, der er det service trivelige folks som tar seg tid og er effektive. de leverer et meget bra produkt til en veldig bra pris. null tull der i gården. Mange har mye og lære av chipsenter når det gjelder priser. Ta en telefon og prøv. Det er jo noe når alle er fornøyd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg