buskmann Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Finnes det et universal førerkort man kan ta? Nå har jeg B førerkort, men kunne tenke meg BE og CE også. Og kanskje buss. Så det hadde vært fint å ta alle som fins med én gang, så jeg er ferdig med det. Og det må være universalt, så ny bokstaver sosialistidiotene finner på er inkludert. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Jeg vet at det går an å kontakte en kjøreskole som driver med lastebil. Mener en kamerat av meg kjøpte ei "pakke" som da inneholdt C,CE,D (buss(?)). Tror han betalte 80 lapper for det. Beste er å kontakte Biltilsynet eller en kjøreskole. Kjekt å ha litt forskjellig muligheter på kjøretøy. Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Du trenger bare og ta feks buss klasse D, derretter tar du lastebil klasse CE. Da får du automatiskt: BE CE DE (evnt D1e eller C1E ved minibuss elelr lett lastebil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 http://lovdata.no/for/sf/sd/td-20040119-0298-003.html Står alle kodene og hva du får ved å ta lappen på de. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg