Gå til innhold

hva med å betale for antall poster?

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hva med å innføre at man må betale for å poste på forumet?

f.eks at man må betale en giro på 50kr, og da får man en kvote på 250 poster. Det er 20øre per post man poster, og det er ikke mye? Da betaler man også etter hvor mye man bruker det, istedenfor å betale 100kr for å være medlem på ett forum man ikke bruker, men som mange andre bruker. Ny medlemmer kunne kanskje få postet 10 innlegg gratis, før de betaler en symbolsk sum for å få poste flere innlegg?

For de som er veldig aktive bør det kanskje finnes mulighet for friposting?

Så burde det iverksettes tilltak mot syklubb snakk i innleggene.

Jeg er faktisk lei av å lese innlegg med masse unødvendige svar.

Det skal ikke være noe problem å finne referanser. Det er vel bare å lese ett nesten hvilket som helst innlegg

Hvis f.eks en skriver ett innlegg for å få solgt unna noe, så får selgeren ofte masse svar om at det er for dyrt osv. De fleste skriver det bare for moroskyld, uten at de er interessert i å kjøpe. Hvis man er interessert i å kjøpe, men synes det er for dyrt, bør man heller ta dette opp med selgeren, og hvis selgeren vil ned i pris, kan han svare på sitt eget innlegg, f.eks "Nå senker jeg prisen fra 20 000kr til 17 000kr."

- VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style

- VW Golf -1996 1.8 GL Syncro.

- Renault Megane -2003 1.6 16v :-(

S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC)

x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Jeg tenkte meg vist ikke godt nok om. Jeg var egentlig ute etter synspunkter. Er det ikke syklubbpjatt er det frekkheter og krangling, noe denne tråden kommer til å bli. Jeg har ikke noe imot syklubber, men jeg vil ikke at forumet skal fortsette å være en stor syklubb:)

S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by btl

OK. Jeg tenkte meg vist ikke godt nok om. Jeg var egentlig ute etter synspunkter. Er det ikke syklubbpjatt er det frekkheter og krangling, noe denne tråden kommer til å bli. Jeg har ikke noe imot syklubber, men jeg vil ikke at forumet skal fortsette å være en stor syklubb:)

Er litt enig med deg at man kan la frekkheter være..:mad:

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 øre for å skrive en post er jo lattelig lite, men det var bare ett eksempel. Det kan godt koste mer og mindre. Enten kan man betale f.eks 50kr for en kvote på 250innlegg, eller så kan man betale 100-200kr i året for å skrive så mye man vil, hvis man er en syklubbdeltaker/pratemaker/kranglefant osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om folk allikevel skulle godta å betale per post(noe jeg har liten tro på) ville administrasjonen av en slik ordning ta så mye tid & arbeid at vi hadde måttet lønne folk for å gjøre det.

Sorry, det blir nok lite aktuelt ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår