Josephine Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Får presantere bilen min jeg også da: Det er en 96 modell, 1.8T. Motor: SKN chip,2 ¼” eksos, Ram Air åpent filter. Drivverk:Orginal Audi Kvalitet;) Understell:KW Inox Line type 2. Bremser:Turbo groove borrede og slissa skiver.Green stuff klosser. Felger:8,5*19” Asa AR1 black Utvendig Styling:Seidl St1 front,bakfanger med orginal rs4 netting,seidl st1 vinge. Rieger rs4 skjørter og bakrutesenker, modifisert caractere grill med orginal rs4 netting. Super sport speil. Facelift front lykter. FK crystal clear baklamper. Innvendige endringer:Lister i børstet aluminium. Skinn orginalt. Trackguard. (Stereo:)Pioneer DEH-5800MP spiller. Magnat The rock 1000 forsterker. Magnat Hotrod 4000 forsterker. Magnat Megaforce basskasse med 2 stk 12”. Alpine 5,25” type R frontsett, og Alpine type S 2-veis høyttalere i hatthylla. Siter you've just been passed by a.... GIRL!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Fin bil, mye stylet, men ikke for mye :) And for the record, I never get passed by a girl in any given situation ;) Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josephine Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 :thanks Hehe du er ikke den eneste som tenker sånn ;) Siter you've just been passed by a.... GIRL!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Men, jeg er den eneste som mener det når jeg sier det og kan stå for det i etterkant ;) See you on trackday sometime, somewhere :P Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josephine Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Jeg skal bøye meg i støvet og si du hadde tatt meg med 225 hester... Men med mitt andre prosjekt kan vi nok snakkes på trackday ? ;) Siter you've just been passed by a.... GIRL!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Kjære, er ikke HK det går på, men psyken :) OG dakkar bruksbilen min som tar meg til og fra jobb skal nok IKKE kjøres noe racing opplegg med! For det finns andre ting;) Men kan jo hende det blir en tur utpå når jeg får på de nye bremsene og sånn på ett vanc treff :D:) Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOP GUN Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Hahaha...Den svir nok for mange... :D Fet bil!! :race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Hehe dritpen bil, men vingen falt ikke helt i smak for min del.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Haha, liker stickeren :D Stilig bil :) og remye, det er trua som gjør mann salig ;) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josephine Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 og remye, det er trua som gjør mann salig ;) Hehehe enig med den:) Siter you've just been passed by a.... GIRL!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadV12 Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Nice... ;D har du bilder av bilen bakfra? Siter Mitsubishi Pajero TDI 92' Subaru Impreza WRX STI 04' *Solgt* Toyota Landcruiser LJ70 86' 2.5 TD *Solgt* Audi A4 95' 2,8 Quattro *solgt* VW Vento 92' 1,8 CL *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 Pen bil! Bra gjenomført:D Veit ikke helt om vingen falt meg i smak, men folk har forskjellig smak:P På min A4 hadde jeg M3 spoiler! Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zycko Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Deilig bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dirtyharry Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 nice.. liker de svart ;) Siter Audi A4 1,8TS 98 mod. X audi 80s 1,8 88 mod X audi 80 1,8 82 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 veldig pen bil :) klistremerket vekker oppsikt og sinne hos de du kjører forbi iallefall :D Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg