Gå til innhold

Fjerne små rustflekker

Ranger emnet

kentiver

Anbefalte innlegg

Har begynt å få noen små rustflekker på bilen min, litt her og litt der, di fleste er ikke større enn 2-3mm, men di vokser jo fort.. dumme rust.

Hvordan kan jeg hindre det litt enkelt og ikke alt for dyrt. Tenkte på å slipe ned litte granne der rusten er, ha på noe grunning, så lakere. Vil ikke lakere hele bilen, kun di plassene der rusten er begynt å komme. Noen som kan beskrive litt for meg hvordan jeg går frem og hva jeg trenger?

Btw: Førerdøren min er litt vel mye rust på, så skulle hatt ny, så hvis noen har en 87 mod (Gammel type), førerdør i orginal grønn golf farge, så si ifra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår