andbakk Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Hei, Noen som vet hvor man kan få kjøpt fargede hjulmuttere? I Tromsø, evt. på internett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsen1000 Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Biltema... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andbakk Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Jeg vet, men Biltema har foreløpig ikke butikk i Tromsø... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Jeg kjøpte fra Summit. 120kr(+ frakt) for 16stk mener jeg å huske. Ikke best kvalitet på elokseringen men det duger. Til sammenlikning kostet likenende 800kr på Kollevold. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andbakk Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Så ut som en bra side, det der. Du har ikke noen direkte link til produktet? Klarte ikke finne noe, evt. kanskje noen vet hva hjulmutter er på engelsk? Edit: Fant ut av det, lug nuts, fant også det jeg så etter. Takke så mye for hjelpa :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg