Gå til innhold

Bilprodukter på shell, noe brukende?

Ranger emnet

lavamakt

Anbefalte innlegg

Jeg skal til onkel i helga, og han driver noen shellstasjoner.

Når jeg prata med han i sta sa han at jeg kunne laste opp bilen med det jeg ville ha av bilproduker. Men jeg vil jo ikke ta for mye, så det hdde vært greit å vite hva som er brukende.

Så spørmålet er hva er værdt å raske med seg på shell?

Hvordan er olja, og evt. hvilken burde jeg ta? skulle hatt no motorolje og girkase olje til golfen

Er det noen ok bilvaskprodukter?

mvh. lavamakt

2002 VW Passat 1,9TDI 4Motion [X]

1991 Nissan Sunny N14 1,6SLX [X]

1989 Corrado G60 [_]-Stjælt og sårt savnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyll full tank med bensin. Og få med deg en velfylt pose smågodt.

Resten av det de har på Shell er ikke noe å ta vare på. Jeg fyller aldri Shell-olje, selv om den er aldri så mye gratis. Bilen min fortjener bedre, men det kan jo hende bilen din klarer seg med Shell-olje?

Jobber du på Esso/Texaco/Statoil eller? Siden du hater Shell så fælt? hehe :)

2011 Lancer Sportback

1986 BMW 325 Coupe

http://www.mitsubishi-klubben.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, bilen er vant med 10W-40 delsyntetisk fra biltema så den overlever nok litt shell olje.. Men burde jeg da ta 10W-40 delsyntetisk eller "fullsyntetisk" 5W-40?

Sjekka på den lokale stasjonen, der tok de 699.- for en kanne:hvaskjera hvis den er så dårlig er den seriøst overprisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, bilen er vant med 10W-40 delsyntetisk fra biltema så den overlever nok litt shell olje.. Men burde jeg da ta 10W-40 delsyntetisk eller "fullsyntetisk" 5W-40?

Sjekka på den lokale stasjonen, der tok de 699.- for en kanne:hvaskjera hvis den er så dårlig er den seriøst overprisa

Biltema har fått 5w-50 helsyntetisk, fyll med den du:)

Funker fjell...

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det endte med fulltank, 4 kanner 5W-40 "helsyntetisk", et par kanner spylerveske, en handle kurv med bremseveske, felgrens, avfetting, asfaltrens og litt forskjellig annet småsnacks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider