drunkenPETE Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 ingen bilder/filmer av taxi'n?? :) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Jeg har bilder av taxien... Her er de: Men var det boen som la merke til denne BMW'en her som stod foran hovedbygget? Med 25" felger til en pris på 80.000 kr på SALG! Det er syyyykt... Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Men var det boen som la merke til denne BMW'en her som stod foran hovedbygget? Med 25" felger til en pris på 80.000 kr på SALG! Det er syyyykt... er vel bare 24" vel? for det der er vel en tønsberg bil! :) Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Noen som har bra bilder av "S1"en til Trond Ensrud, sølvpilen, Seberg S2en og kappa-quattroen til Niclas Björk? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 er vel bare 24" vel? for det der er vel en tønsberg bil! :) Det kan nok stemme ja :P Tenkte feil. Men allikevel... Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Det kan nok stemme ja :P Tenkte feil. Men allikevel... da kan jeg "trøste" deg med at han kjører 22" på vinteren :P Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 De er vel like dyre de også... Hehe! :P Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Her er litt flere bilder fra Banekjøringen på lørdag: Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Jaggu hadde han litt flaks han i MR2'en a. Så ut til at han visste hva han drev med :P Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 noen som har flere bilder av drifting gutta?^^ skylinen tel moen på nært hold? med nye dekoren.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Jaggu hadde han litt flaks han i MR2'en a. Så ut til at han visste hva han drev med :P Tenker du på han her: Vel.. de to neste bildene i serien var ikke fult så bra.. Bildet er begynnelsen på en snurr som endte ut i sanden... Den frontfangeren fikk smake sand mer en en gang ;-) Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Eneste brukbare bildet jeg fikk til, tatt med mobilkamera vel å merke. (og litt redigert..) Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Protrek Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Da har jeg fått lasta opp mine bilder til slutt også. De er å finne på http://www.nordmoregatebilklubb.com under bilder fra biltreff... Bildene er ikke redigerte, og har varierende kvalitet. Men men. Noe for en hver smak tror jeg. Siter Pr. Ansvarlig Nordmøre Gatebilklubb http://www.nordmoregatebilklubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arthur Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 tror jeg har bilder av den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Den frontfangeren fikk smake sand mer en en gang ;-) Jeg telte 3 runder på rad når det begynte å regne. Hver gang ble frontfangeren litt mindre hihi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg