Gå til innhold

Dynamo til 2,2

Ranger emnet

Buurn

Anbefalte innlegg

den 2.0 jeg har og 2.2 10v er 99% like utenom slagvolumet, så den passer nok ;) vet ikke hva slike koster ny, men 200kr + frakt? koster 166kr i oppkrav tror jeg :)

Okay, det stemmer jo i og for seg det=) Det er en deal;) Du har ikke noe mer snax og sende me da? hehe.. Om jeg hadde bodd noe nærmere skulle jeg kjøpt bilen din.. trenger høyre side av selve coupeen også.. Hva skulle du forresten hatt ekstra for senkesettet du har?

Audi Coupe GT 84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, det stemmer jo i og for seg det=) Det er en deal;) Du har ikke noe mer snax og sende me da? hehe.. Om jeg hadde bodd noe nærmere skulle jeg kjøpt bilen din.. trenger høyre side av selve coupeen også.. Hva skulle du forresten hatt ekstra for senkesettet du har?

har vel det meste utvendig utenom lykter :) interiøret er utsatt for fukt og mugg :( men får se i løpet av måneden skal jeg muligens flytte og da må denne bilen på skroten, så hvis ingen kan komme å hente den da :P så da kan jeg se på senkesettet ;) men mulig jeg må få trillet bilen på henger først og skru det av utenfor skroten alacocaina men dynamoen, kan jeg skru av og sende så fort som mulig :) bare send addr. på pm og om du betaler forskudd/oppkrav :)

skal du ha kun dynamoen? eller skal jeg se om jeg får med festebrakketter også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vel det meste utvendig utenom lykter :) interiøret er utsatt for fukt og mugg :( men får se i løpet av måneden skal jeg muligens flytte og da må denne bilen på skroten, så hvis ingen kan komme å hente den da :P så da kan jeg se på senkesettet ;) men mulig jeg må få trillet bilen på henger først og skru det av utenfor skroten alacocaina men dynamoen, kan jeg skru av og sende så fort som mulig :) bare send addr. på pm og om du betaler forskudd/oppkrav :)

skal du ha kun dynamoen? eller skal jeg se om jeg får med festebrakketter også? :)

Skulle hatt en bit av sida på bilen.. Men det får gå siden. Det haster ikke noe med senkesettet, ta det heller når du skal skrote bilen. Hmm.. Hva med grillen foran på bilen? Kom på et par ting! Fangerne på bilen, er det av nyere typen etter facelift? Eller fra 84 og nedover? Hva skulle du i tilfelle hatt for disse? Og det luftinntaket/uttaket på høyre side med riller på, det mangler jeg. Du får regne litt på dette, hva du skal ha for dette samlet. Jeg kan godt betale oppkrav, eventuelt forskudd om det går noe fortere=) Du kan godt hive med festebraketten til dynamoen også, om det ikke blir store prissprang da vel og merke=)

Adressen min sender jeg på pm=)

Audi Coupe GT 84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt en bit av sida på bilen.. Men det får gå siden. Det haster ikke noe med senkesettet, ta det heller når du skal skrote bilen. Hmm.. Hva med grillen foran på bilen? Kom på et par ting! Fangerne på bilen, er det av nyere typen etter facelift? Eller fra 84 og nedover? Hva skulle du i tilfelle hatt for disse? Og det luftinntaket/uttaket på høyre side med riller på, det mangler jeg. Du får regne litt på dette, hva du skal ha for dette samlet. Jeg kan godt betale oppkrav, eventuelt forskudd om det går noe fortere=) Du kan godt hive med festebraketten til dynamoen også, om det ikke blir store prissprang da vel og merke=)

Adressen min sender jeg på pm=)

fangerne er fra 86 ;) det luft inntaket på høyreside kan du få med for 50kr :) (regner med at det er det på bakskjermen? grillen kan du få for 300kr (strøken sist jeg sjekket) :) bare greit at delene blir solgt før den havner på skroten, da jeg er stor fan av disse bilene :) fangerne får jeg ikke sendt dessverre :(

her er et par bilder :)

IMG_0023.jpg

IMG_0022.jpg

kun blinklysa som står igjen av lykter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kommer det av at du ikke kan sende fangerne da? Vært opptatt de siste dagene me russetida så har desverre ikke svart.. mye party hehe.. Om du hadde gått me på grillen, de rillene te luftinga og dynamoen til 450 kroner + frakt? har ikke store summer av kronasjer etter russetida..

Audi Coupe GT 84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er tatt deler fra den, så motoren nekter nå, mangler bensinpumpe blandt annet. bilen va krasjet og ødelagt bakstilling + at den er generelt dårlig karosserimessig(bulker, rust osv.) så jeg orket ikke legge store summer i å få den iorden, motoren er også ganske så sliten (ventilseter antar jeg)

kan gå med på dynamoen, grillen og rillene for 450+ frakt :)

skal se om jeg får dynamoen ut fra motorrommet i dag(trangt der :P ) så kan jeg sende på mandag hvis du fortsatt vil ha delene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville nok koste en del å fått den i stand da. Du kan godt sende delene til mandag ja, veit det er trangt ve dynamoen ja=P Langt hadde bilen gått? Sitter det forresten ei gummilist rundt oppe ve takluka? Syntes det så sånn ut, mangler den hos meg. Om du får den av kunne du bare slengt den me? Du fikk adressa mi? Er bare å sende til den=) Om du har noen deler du bare skal bli kvitt er det bare å hive oppi forsendelsen. hehe..

Audi Coupe GT 84

Lenke til kommentar
Del på andre sider