benger Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 hvordan finne ut om man har trimkam eller ikke ? rart spørsmål, men er det mulig ? Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Står det ikke noe på den? evt sammeligne med en original! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 ja, men utenom å ta den ut fra motoren, eller åpne toppen osv... Siter C4 Explosive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Her var det ikke mye å gå etter. Du kan jo få en som kjenner biltypen svært godt til å prøve den og se hvordan kraftutfoldelsen er oppover i turtallsregisteret. Men uansett er det en svært usikker diagnose. Den beste måten å finne det ut på er trolig ved å tippe. Du har 50% sjanse for å tippe riktig... ;) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Her var det ikke mye å gå etter. Du kan jo få en som kjenner biltypen svært godt til å prøve den og se hvordan kraftutfoldelsen er oppover i turtallsregisteret. Men uansett er det en svært usikker diagnose. Den beste måten å finne det ut på er trolig ved å tippe. Du har 50% sjanse for å tippe riktig... ;) Tror du ikke man kan måle gradene på kammen og sammenligne med originalt? Om det eventuellt er en trim kam da. Spør ikke meg om hvordan man gjør dette, men gradene er jo ganske så vesentlige da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Tror du ikke man kan måle gradene på kammen og sammenligne med originalt? Om det eventuellt er en trim kam da.Spør ikke meg om hvordan man gjør dette, men gradene er jo ganske så vesentlige da! Jo, men han vil jo knapt åpne panseret... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Hvis han derimot gidder å skru av toppdekselet så forandrer saken seg... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK1RACER Skrevet Mai 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2007 Det er noe som heter at den som leter den finner! Vil tro det er ganske så, ganske så umulig å finne ut om du har trim kam om du ikke vil skru av dekselet. Det er nok litt mere kostnader i å ta bilen på bremsing for deretter å gjette deg til hvor du har mistet en haug med hester, for så å gjette deg til hva slags kam du har i med det og det registeret. osv osv. Få tak i diverse info om original kammen til din motor av f.eks merkeverksted som har tilgang på det meste hvis de gidder. Og så kan du tenke deg resten av eventyret selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.