Gå til innhold

breddesett

yeepzi

Anbefalte innlegg

har lyst på noen skjerm breddere alla EVO1. er det noen plass man får kjøpt look alike? eller må man bare mekke sammen noen greier selv?

har jo selvfølgelig evo2 look alike som også kjennt kalles evo3 stylinga! men synes den blir for voldsom!! har lyst å gjøre det så cleant som mulig!

er det noen som vet noe eller må man bare hive seg rundt med glassfiber og kose seg i duften av polyester?? :P

har å tenkt valse veien! men...

håper på gode svar!!

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aldri blitt laget kopi av EVO I Stylinga, desverre. Mens rieger har laget EVO II Replica og EVO III. dem er litt forskjellige, men er litt i meste laget ;) EVO I er greiest syns jeg og, men er nok noe som må lages selv, evnt kjøpe nytt vist du er millioner ;)

regna nesten me at det ikke var laga! får se om æ klare å finne noe lurt! hvordan funker det med glassfiber mot metall?? skal ta meg en tur til hugger tl uka å se om æ finn en brukt skjerm å bynne me!! :)

-Bmw E36cab, Mercedes s124, Volvo 244

X Mercedes 190E 2.0D, SaaB 9000 Turbo 16v 1986, saab 900T -95, Toyota Hi-lux korta -83 3"BL og 33"dekk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Rieger he alri lagt någe kopi a EVO II Harald!... dette e någe du må få tag i udlanne... rieger he bare EVO 3, som e fake look av EVO II, men di e vilt forskjellige.. EVO 3 er så .. jalla.. vis du skulle hatt en av disse ville jeg hatt evo 2;)

breddingen framme på evo 1 og 2 er egentlig ganske like uten om at evo 1 er mer runde, men det er breddingen bak som egenli er annerledes på disse..

..:: MB for life ::.. å litt civic... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EVO I og II bredder foran er ikke like i det heletatt! Ser ikke en gang likt ut.

På EVO I så ser det kun ut som hjulbuelister som er litt større og rundere enn 16v, men på EVO II så ser det ut som skjermbreddere.

jeje.. men tenkte på lengden ut om du skjønner.. bredden ;)altså like langt ut, bare evo II er lengre,og evo I mer runde....

..:: MB for life ::.. å litt civic... :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses, hilde her au:P uansett, vist eg kjeme øve dn sia igjen så ska eg finna rieger EVO II t deg:P eg e så sikkar på at dei he laga det. Det finnes private folk i tyskland som he skaffa seg et par breddinga fra orginale EVO'er, dei kan kopiera, men fyst må du finna dei :P Åsså e dei sikkart dyre au ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider