Gå til innhold

ny spiller - hvilken

Ranger emnet

texas_ranger

Anbefalte innlegg

heisann sugler etter ny spiller nå, men hvilken burde jeg velge og hvorfor?

har noen krav som jeg vil sette:

*radio

*CD spiller

*MP3 Spiller

*mulighet for og koble til annet utstry med en jack 3,5 plugg (sånn som man har på feks headsett)

*hjul for og skru opp volumet i stedet for knapper

*at man slipper og ta vekk frontpanelet for og bytte plate

*tilkobling til flere forsterkere

*minst 4X45Watts forsterker innebygget

hadde også vært veldig greit med mulighet for og koble til annet utstyr i fra baksiden av spilleren med phono plugger og om det finnes en som leser DVD plater med musikk så stiller den veldig sterkt.

HELP PLEASE

mazda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pioneer DEH-P6900IB !!!

Jeg har en slik:) knall spiller:) med minijack, mulighet for ipod 3x linjeutganger, mp3 osv:)

denne må du vippe ned frontpanelet for å bytte plate på:)

Edit: link: Pioneer bilstereo 4 x 50 Watt - elprice.no

nye mp40 eller hva den heter, er en rimligere mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller meg skeptisk til kvaliteten på en slik spiller .. Ville heller kjøpt en god cdspiller fra pioneer, eller Alpine .. istedet for et halveis gjennomført dvdspiller..

Har selv erfaring med Pioneer 6900IB .. Kjøpte den for en ukes tid siden, syns den er grei å bruke, lett å stille inn, er ikke allverdens med innstillinger, men er 7bånds eq og litt diverse .. Dessuten er det jo 4V linjeutganger (3 stykk) og den er klargjort for iPod. Kjøpte btw adapteret til den idag (300) kroner, og det virker veldig lettvint å manøvrere den på spilleren om du skulle ha bruk for det :p

Anbefaler denne om du vil ha en grei spiller med cleant utseende.

Lupo GTI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg en slik en jeg: Bilradiospesialisten Pioneer DEH-P9800BT -

Er kjempefornøyd, er en masse innstillinger å drukne i om du vil, den har minijack og 3 linjeutganger på 5V, og den ser fet ut:D

Første gang jeg så den fikk jeg en skikkelig wow-følelse pga fargeskjermen og alt slikt stasj, og har det har ennå ikke vært noen som har sitti på eller kjørt bilen som har spurt om å få kjøpe den, det er serriøst en fet spiller:)

Kjøpte min i USA, så er ikke radio på min da, men det er det jo på den de har på bilradiospes, i USA får du billigversion uten blåtann også, men usikker på om du får det i Norge..

Too much power is never enough!

[ ] '67 Buick Skylark

[ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt

[x] Volvo 142 '71 - Solgt :(

[x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...