Gå til innhold

Min Golf III Cab =)

Ranger emnet

zato-zan

Anbefalte innlegg

Legger du noen bilder her av min golf III cab! =)

Bilen er en "94 model som jeg kjøpte for 2 år siden. Etter å ha lakkert om, kjøpt nye felger, nye lykter, netting forran, dekor striper og ny eksos, ble resultatet dette:)

Jeg vil si meg ganske forsnøyd med bilen, er ikke akkurat en toyota supra, men en veldig grei førstegangs bil;)

Om det er noen som vil komme med tilbake meldinger på smarte ting jeg kan gjøre med bilen er det bare å skrive ther:P !

http://i185.photobucket.com/albums/x183/zato-zan/IMG_2752-1.jpg

http://i185.photobucket.com/albums/x183/zato-zan/IMG_2749.jpg

http://i185.photobucket.com/albums/x183/zato-zan/IMG_2751.jpg

http://i185.photobucket.com/albums/x183/zato-zan/IMG_2745.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Hey fete felger ass:D

Likte ikke resten da, syns de lyktene og den nettinga ser jalla ut.. Evt. bytt til RS4 gitter, og VR6 leppe. Og forguds skyld bytte lykter:)

Kan jeg få spørre hva som er så galt med lyktene på bilen hans? Har sett denne bilen en million ganger på ordentlig og de lyktene er noen av de peneste jeg har sett på en Golf 3.

Hvis man sammenligner med de lykta dine ville jeg heller hatt de som står på zato-zan sin bil, for den har ikke tåkelysa og alle de andre pærene i samme lykta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få spørre hva som er så galt med lyktene på bilen hans? Har sett denne bilen en million ganger på ordentlig og de lyktene er noen av de peneste jeg har sett på en Golf 3.

Hvis man sammenligner med de lykta dine ville jeg heller hatt de som står på zato-zan sin bil, for den har ikke tåkelysa og alle de andre pærene i samme lykta.

Nå er det vel ikke akkurat tåkelys i hovedlyktene til Burny heller da, ville jo blitt litt merkelig :P

Er bare blinklysa som er ekstra i grunn!

www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke akkurat tåkelys i hovedlyktene til Burny heller da, ville jo blitt litt merkelig :P

Nei vel, da beklager jeg det.

Så iallefall ut for meg som at det var 2 små pærer og 2 vanlige i de lysa hans.

Uansett så forstår jeg ikke hvorfor de lyktene skal være så mye penere enn de som sitter på denne Golfen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha.. Hver sin smak, kan ikke si jeg likte din bil helt heller..

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke blinklys i mine heller, de små er parklys med xenonmatch:D

Nå snakket jeg om lyktene på de to bilene da, og spurte hvorfor du synes de var så jalla...

Fordi jeg syns de er 2much, smak og behag.. Jeg liker den og gå den "trygge" veien jeg ang. styling osv. Er ikke så fan av lexus lys, grønne biler og biler som ser ut som kommer rett fra Månen:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider