Gå til innhold

STJÅLET VW GOLF 2 1985 cl

Ranger emnet

Brille2k

Anbefalte innlegg

Min golf 1.8 cl ble stjålet i oslo på ryen i går mellom klokken 10:00 og 18:00

Registrerings nummeret er JC 74416

CIMG0620.jpg

Bilde002g.jpg

CIMG0621.jpg

CIMG0619.jpg

CIMG0618.jpg

CIMG0617.jpg

CIMG0616.jpg

CIMG0615.jpg

Her kommer den triste delen av historien..

Var nede hos Politiet i går for å melde den Stjålet Det gikk da ikke siden del 2 av vognkortet ikke har blitt levert så står bilen fortsatt på faren til kompisen til han jeg kjøpte bilen.. Ikke har jeg tatt forsikkring på bilen enda heller da jeg skulle vente med det til jeg hardde fikset clutchen på den bilen...

Jeg har ringt rundt til diverse inntaunings tomter i oslo og ingen har bilen..

Om noen ser denne bilen så ring meg på 92425227 Dette er veldig viktig for meg da jeg har betalt 20000kr for bilen og ikke får igjenn en dritt om ikke bilen blir funnet...

Krysser seff fingrene mine for att den står på en inntauningstomt i oslo som har med mitt boretslag å gjøre da det faktrisk er blitt feiet der bilen min stod...

Bare veldig merkelig att det ikke har hengt noe lapp her og ikke har jeg noe nummer til eventuelt parkerings firma som holder til her :)

Takker for alle svar og resultater som jeg ender opp med....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du skilter, men ikke forsikring? samme det... ska se om jeg ser den:) men ingen i boretslaget som kan si hvilket inntauingsfirma som blir brukt?

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har sett att den har blitt borte av de som er norske her.. ca 90% av boretslaget er av utenladsk opprinnelse og snakker nesten ikke norsk :)

Jeg kjøpte bilen av en her på forumet som heter Kmikke.. og han hadde kjøpt bilen av en kompis, selv han hadde ikke egen forsikring på bilen. Fant ut att bilen stod på faren til han som Kmikke har kjøpt bilen av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har med andre ord vært avskiltingsbegjæring på bilen en stund??

Er jo ikke så smart å ha en uforsikret bil stående ute langs veien da, den blir jo ikke brukt uansett (håper jeg) så da kanskje du skulle parkert den litt tryggere??

Hør med sotrøra der du bor da, kanskje noen av dem som har "lånt" den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er funnet og den er ribba ute i enebakk.. Fikk telefon av politiet nå....

Er det noen som blir tilbutt det panseret som er på bilde og setene så vær vennelig å si i fra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er funnet og den er ribba ute i enebakk.. Fikk telefon av politiet nå....

Er det noen som blir tilbutt det panseret som er på bilde og setene så vær vennelig å si i fra..

halla. jeg kommer fra enebakk så skal se hva jeg får til her. skal holde øya oppe å øra spisse. men vist den er finni i ytre så er det litt vanskelig. kjenner ingen uti der vett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel ba heller ikke om meningen din vw-vegard =) HVa du synes er din ting jeg synes det var kult med det panseret. og det er ett stort tap uansett når man ikke får en dritt igjenn på forsikringen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt at slikt skjer. Eier ikke respekt for folk som kødder med andre sin eiendom på den måten!

Ikke for å drite på noen her, men hvem i helvetet setter type r seter i en Golf mk2?

( x ) Subaru Impreza GT 94/99

( x ) Nissan 200sx s14a 97

( x ) Nissan 200sx s13 90' Steg 3

+diverse andre vinterbiler ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider