Keltern Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Hvordan er det med mulighetene for hugging av bil for tiden? Grunnen til at jeg spør er at jeg har en bil jeg så sårt skulle blitt kvitt, men siden jeg ikke har hørt eller sett noe nytt fra denne kanten siden i vinter, da det var reportasjer i hytt og pine angående hvor dårlige økonomiske utsikter det ble for huggerne pga at statens subsidier(?) ble fjernet(?). Har alle/noen av skrotplassene avviklet denne delen av driften? Kanskje noen som vet mer spesifikt når det gjelder området mellom Otta og Biri? Er ved der innimellom jeg har mulighet til å avlevere kjøretøyet! :) Eller om noen kanskje er interessert (fikk dårlig med respons på salgs-delen av forumet her, i tillegg til kontaktinfo hengt opp på nærmeste coop :P), så har jeg en 1983 Audi 100 CS som må bort. Selges for 2000,- om det er av interesse. Om ingen interesse meldes, så skrotes den, om muligheten for det er der (Dovre og omegn) da forsåvidt! :) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Er jo lenge siden huggerne startet med å ta imot biler igjen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Jupp, hugget en bil like etter påske selv. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evil-twim Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Hugget 2 biler rundt påske jeg og. Men no Audi 100 har jeg nok ikke brukt for. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Takker for svar! :) Da veit jeg at jeg kan levere inn bilen om nødvendig! Ett kjapt spørsmål - hva ligger vrakpanten på ca? Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 vrakpanten er på 1500kr.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keltern Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Takker! ;) Siter '90 Audi Coupe Quattro aka problembarnet 1 ny feil på bilen = 1 erfaring rikere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Bilde av bilen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Mange opererer også med 1300 cash kontakt i hånda, eller 1500 på konto etter en uke eller to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg