Gå til innhold

AUTOSHINESHOP.NO Useriøs innhaver,dårlig erfaring og SVINDEL

Ranger emnet

posse

Anbefalte innlegg

REN svindel vil jeg si. Returnerte styligsett til min MB C180 W202. Ble lovd penger til bake innen ONSDAG 9.05.07 men har enda ikke sett noen penger.

RONNY TOLLEFSEN som innehaveren heter,svarer ikke på mail,sms,telefoner eller andre kommuniksajons måter.

Nå vurdere jeg selv å ta saken i egne hender og få tak i pengene.

Noen som har adresse på fyren? Evt hvor man kan finne han?

Føler at jeg er blitt lurt,sviktet og behandlet som en totalt idiot!

ALDRI mer handel hos AUTOSHINESHOP.NO.

Forresten så burde folket være klar over at stylingen han lager er KOPI av RIEGER,og i følge RIEGER er dette totalt ulovlig.

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å få tilbake mine penger?

- 99 Mercedes C180 W202 /// AMG

[x]83 Volvo 245 TIC Team White Project

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvis du har alt skriftlig så kan du jo anmelde han for svindel...

Men... Nå er det kun 3 dager siden fristen da, er jo faktisk mulig at det er sykdom, eller noe sånt som gjør det, og da synes jeg faktisk han skal være unnskyldt...

Det med at han selger kopier forstår jeg at du reagerer på hvis du ikke har fått beskjed om dette... men forsøk å kontakt han neste uke også... hvis han ikke har latt høre fra seg innen utgangen av neste uke ville jeg bare sendt mail om at saken var oversendt til politiet.

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en logg fra MSN der han lover og overføre pengene enest... Noe annet jeg kan gjøre? Snakket med han i går da skulle han gjøre det om 5min å vips,der var han logget av msn og ingen respons

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en logg fra MSN der han lover og overføre pengene enest... Noe annet jeg kan gjøre? Snakket med han i går da skulle han gjøre det om 5min å vips,der var han logget av msn og ingen respons

Send mail så har du ditt på det tørre.

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått høre følgende versjon.

" Kan ikke overføre penger før jeg mottar kvttering fra BBS på at pakken er betalt når du hentet den."

Pakken ble jo sendt i oppkrav,sier jeg

"Ja,men folk kan lure posten"

Gir frist til mandag eller så blir det hei hei balltrætur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette sier han nok bare fordi han enten ikke har penger, eller fordi han håper at du skal gi deg.

Tlf bbs:08989 BBS

Sto ikke noe åpningstid der, men...

Nå begynner jeg å skjønne hvorfor du kaller det svindel...

91 volvo 740

81 pontiac Grand Prix[phat square]

72 vw boble[go biln]

[x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå fått høre følgende versjon.

" Kan ikke overføre penger før jeg mottar kvttering fra BBS på at pakken er betalt når du hentet den."

Pakken ble jo sendt i oppkrav,sier jeg

"Ja,men folk kan lure posten"

Gir frist til mandag eller så blir det hei hei balltrætur!

Den delen med posten er bare tull! om noen har lurt posten så ordner de opp idet! du skal være god for å ta ut en pakke som er i oppkrav å ikke bli oppdaget i ettertid..

er det lenge siden du betalte?

transaksjonene mellom postbanken og hannes bank kan nok ta tid..men feks mer enn ei arbeidsuke er uvirkelig.

Om det var giro med kidnummer så har dit lokale postkontor tatt vare på den giroen enda:) bare be om en kopi så skal det vel gå fint:)

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du vil ha adressen så er det bare å søke opp firmaet. Bør stå på internettsiden dems, evt på brreg.no .

Det er en dårlig unnskyldning at du ikke har betalt den når den har kommet i oppkrav. Og da er det uansett posten han må ta oppgjøret med, da dette ville være deres feil.

Forbruketombudet kan du jo begynne med. Dra inn politiet, selv om de skjelden gjør særlig i små saker. Møt opp på døren og spør han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye tullprat her. Det er da veldig forståelig at han vil få bekreftet at betaling er mottatt før han betaler deg tilbake, så det er absolutt ikke en dårlig unnskyldning. Det er ulogisk å refundere en betaling som ikke er mottatt.

MEN, betalingen mottar han ganske nøyaktig en uke etter at du henter ut pakken. Dersom det har tatt mer enn to uker siden du betalte pakken kan det være noe muffens ja. Det trenger likevel ikke være svindel - det kan være noe så simpelt som at BBS ikke har sendt han kvittering på dette - det har skjedd flere ganger i firmaet jeg driver. Da fører dette naturligvis til forsinkelser.

Du nevner ingenting om når du hentet ut og betalte denne pakken, og når han mottok den i retur (dagen han hentet den ut).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye tullprat her. Det er da veldig forståelig at han vil få bekreftet at betaling er mottatt før han betaler deg tilbake, så det er absolutt ikke en dårlig unnskyldning. Det er ulogisk å refundere en betaling som ikke er mottatt.

MEN, betalingen mottar han ganske nøyaktig en uke etter at du henter ut pakken. Dersom det har tatt mer enn to uker siden du betalte pakken kan det være noe muffens ja. Det trenger likevel ikke være svindel - det kan være noe så simpelt som at BBS ikke har sendt han kvittering på dette - det har skjedd flere ganger i firmaet jeg driver. Da fører dette naturligvis til forsinkelser.

Du nevner ingenting om når du hentet ut og betalte denne pakken, og når han mottok den i retur (dagen han hentet den ut).

Det gir jo en god forklaring på en del ja.

posse: Når er pakken hentet ut av deg da? nårtid returnerte du den? Har han hentet den ut?

-01 V40 1,8i -Bruksbilen-

-86 245 -Prosjektbilen-

-80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet-

Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må vel bare si at du er minst like lite seriøs som firmaet nr1.

at han ikke har motatt varene kan være flere faktorer.. DU har ikke sendt dem, POSTEN har rota det bort, han har fått men holder kjeft!

dette er enkelt. har du sendt noe. så har du fått kvittering på at pakken er sendt og du får et kolli nr. OM den pakken er hentet ut blir dette også kvittert!

at du prateer med sjefen på MSN sier jo litt om hvor lkite seriøst dette er.. at du kan ringe på enten mob eller firma nr fra FLERE nr som tydligvis ikke hinter til at det er deg er heller ikke umulig

Å finne ut av firma adresse er langt fra umulig. bare reise dit og gjøre opp på stedet!

Stop whining

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider