wicken Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Hei! Jeg lurer på hvor man får tak i detaljerte håndbøker til de forskjellige bilene. Den standardhåndboka er jo fryktelig generell, skulle gjerne hatt en som går litt dypere inn i materialet. Siter Gubbebil med popstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysts Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Haynes Gjør det selv bøker er genialt for hobbymekanikeren :) Jeg kjøpte min på Mekonomen. I Ålesund selger de Haynes også på Biltema. Du kan kjøpe online her: http://www.automobilia.no/verk_hdb.htm Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicken Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Var den boka jeg sikta til ja.. Strålende. Takk skal du ha! :) Siter Gubbebil med popstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 *kremt* Tar nå Haynes med en liten klype salt jeg da. Kjenner til flere som har opplevd feil, ja til tider rett ut farlig, informasjon i dem. Som eksempel kan jeg vel nevne rekkefølgen for lufting av bremsene. Rake motsetningen av hva som står i min Haynes bok ihvertfall, som viste seg å være riktig. Gi heller Chilton f.eks et forsøk. Kan kjøpes hos Automobilia Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicken Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Hmm.. Såpass ja.. Finner ikke den Chiltonboka på automobilia.. Er til alle andre Volvoer nesten, men ikke til S40. Får ikke bestilt den Haynes-boka heller.. Dårlig side Siter Gubbebil med popstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Ja ikke den beste hjemmesiden nei, og ikke tror jeg den er helt oppdatert heller. Ring dom..evt snok litt rundt og se hva du finner hos noen andre. Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg