Gå til innhold

Godt lastet Hunndajj

Ranger emnet

TurboKnut

Anbefalte innlegg

DÆVEN ! Jeg hadde selv en Acc(id)ent i 10 år, og det der er noe av det siste jeg ville gjort med en slik bil ! Lurer på hva som hadde skjedd hvis han måtte bråstoppe i en nedoverbakke..... Ville vel fått overvekt og blitt stående på fronten før den tippet videre og havnet på taket (forlengs rulle med automobil - BØR være et opplagt C-moment !).

07-mod Megane CC 1.6, 115 HK

X- 01-mod 206 CC, 1.6-16V, 109 hk.

X- 95-mod 306 cab. 2.0, 125 HK (Jeg vil alltid savne deg, min kjære !).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå all den vekta og hvilte på seteryggen!? Tror det var mer enn 75-100kg som en bakseterygg ofte har som maksgrense alacocaina

Også? dette er ikke mer enn 100kg ihvertfall..

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også? dette er ikke mer enn 100kg ihvertfall..

Det der er mer enn 100kg hvis du tenker på belastningen det blir når 3/4 deler av planken henger over seteryggen. Dessuten er det ikke småplanker. Prøv å løfte de bjelkene så skal vi se hvor mange du får med deg, og hvor mye de veier ;) Greit nok at bilen er litt gammel men fjørene og demperne gir ikke så mye etter av 100kg vettu...

Nok B.S

2011 Lancer Sportback

1986 BMW 325 Coupe

http://www.mitsubishi-klubben.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er mer enn 100kg hvis du tenker på belastningen det blir når 3/4 deler av planken henger over seteryggen. Dessuten er det ikke småplanker. Prøv å løfte de bjelkene så skal vi se hvor mange du får med deg, og hvor mye de veier ;) Greit nok at bilen er litt gammel men fjørene og demperne gir ikke så mye etter av 100kg vettu...

Nok B.S

Okey, 3/4 deler er kanskje mer enn 100 kg. Hehe, men det er ikke bjelker.. vanlig 98x148 (eller noe i den duren) dette:D

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider