Phantom Skrevet Oktober 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2003 Heh, oki, har forstått den almenne mening.. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brembo Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 HE HE helt fantastisk og lese denne posten alle er enige jo. tror nesten dette må være historisk på forumet. btw: alu vinge i f&f stuk er no no på tyske biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Hvorfor bry seg om hva andre mener? sett på det du synes er best...... gi F i hva andre mener Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 sett på en evo3 vinge fra mercedes :D Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efini Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Ikke vurder den vingen engang..... Siter 1994 Audi RS2 MTM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 NEI! fysj å fy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Sett vinga til Jocke Sahlin? ( svensken som kjører 9ere med e30 m3en sin ) synes absolutt ikke den er stygg på bilen hans, men den det var bilde av her, på en e36.... Nei takk... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Huff! IKKE ødlegg Bimmern din med en slik vinge! Bilen din går ikke raskere uansett!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Skjønner ikke at folk tør å sette på slike vinger jeg... :rolleyes: :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Hater den vingen. Men er det for deg eller for andre du har den bilen? Kjøp det DU synes er finest. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 hva faen skal du ha en vinge på en 318 for? hva faen tror du det gjør? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 neineineinei!!! eller NO var svaret du var ute etter. Min mening er som alle andre i denna tråden hittil; - Ikke alu vinge. - Bare liten diskre vinge. Men det er din bil og du skal kjøre den. Gjør det som passer deg :) Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Takker for svar, men vil bare klargjøre at det aldri var aktuelt med en svær! aluvinge, men en i samme stil, bare lavere, og hadde selv delte meninger om det.. Så ender nok med en liten spoilersak. Er og enige med dere som sier jeg må velge selv, mener jo og at det viktigste er at jeg liker stylinga, men som sagt, planen er vel lagt på is. Aner ikke hva jeg skal finne på da da... Originally posted by Kebab gud hva faen skal du ha en vinge på en 318 for? hva faen tror du det gjør? Tror ikke det gjør så mye annet på bilen annet enn å endre utseendet, det var da og derfor det ble vurdert.. Og ikke hiss deg opp som et lite lemen da well ps. ikke rakk ned på is'n min da =) liker bilen jeg Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Må ikke finne på å bruke penger på en vinge til en E36, bruk penga på noe fornuftig som kam, stabstag, filter, felger eller noe annet nyttig. Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Nei. Nej. No. Njet. osv .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg