Helios Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Gjør hva du selv syns er best for all del.. hehe.. men forvent å bli glist rimelig bra av om du kommer med Alu vinge på BMW'n din... :D har sett et par og det ser bare feil ut rett og slett.. syns jeg da Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Man skal generelt sett være forsiktig med vinger på BMW, eller alle biler egentlig... En aluvinge på E36 er ikke pent, men det er din bil.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Som så mange andre her sier, på slike tyske (tiltenkte) luksusbiler og andre, skal ikke aluvinger puttet på under NOEN omstendigheter! Det er absolutt fy-fy og forbudt, og det hører bare hjemme på ekstremt stylede biler som har tatt stilen helt ut... Nei, hold deg til en diskre, plastikk vinge levert i bilens farge som passer inn med linjene på bilen... Lykke til! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2004 Noen e36 ville jeg aldri satse på vinge... Men jeg ville jo heller aldri hatt e36... Liker bare e30 av BMW også 8 og 7 serie da :op Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Februar 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Hehe, er noen mnd siden jeg solgte bmw'en så er ikke noen problemstilling for meg for tiden Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg