oletider Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 ja, tenkte jeg skulle til å sandblåse litt ibilen snart, har sånn fra biltema:P åssen kornstørrelse burde jeg bruke? 0,2–1 mm elelr 0,1–0,7 mm takker for svar Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gti_16v Skrevet Mai 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 Jeg aner ikke, men vil tro at det kommer litt ann på hva du skal sandblåse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet Mai 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2007 rust:P Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford.Pow Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Bruk den fineste. Penere resultat og du slipper å finne sandkorn som ligger igjen i porene som hadde blitt laget med den groveste sanda, selvom 0,2-1,0 er veldig fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 okay takker for svar da:D Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg