Gå til innhold

Kjøpt bmw 325i

Ranger emnet

kændy

Anbefalte innlegg

Katta har godkjent bilen iallefall =p rart alarmen ikke begynte da den hoppa oppo :O

DSC_0814.jpg

Nå har du missforstått, katten skal sitte på eksosanlegget;)

Er ikke store jobben egentlig, som regel bare å tren på å i begge ender, de pleier å være litt vanskelige i starten, men går seg til..

Ellers, kul bil :)

( )Volvo 940 turbo

- Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." -

- La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...

Det har gått en lang stund siden jeg oppdaterte litt her nå. Til nå så har jeg gått til innkjøp av 2 stk kanaler, skal skiftes snarest. Ellers så har jeg bestilt 2 stk bakre hjulbuer som også skal sveises. Imens jeg venter på at noen kan sveise dette for meg så holder jeg på med interiøret. Det er her jeg sitter fast akkurat nå. Så jeg lurer på om det er noen andre der ute med en 2 dørs som kan hjelpe meg med problemet som har oppstått.. Jeg skal skifte trekk i taket, men trekket sitter innom gummilisten rundt ruta på en måte. Og denne lista sitter som pokker, er vel den som holder på plass ruta.. Er det noen som vet hvordan man tar av denne, evt tar ut hele ruta? Har planer om å sote disse rutene litt uansett så det hadde vært greit å fått tatt de ut.. Men nå skal jeg på jobb før 1500 så jeg vinner ikke å legge ut bilde før ikveld.. Sikkert en hel del der ute som har gjort dette før! =Pp håper jeg iaf Spytt ut om hvordan dette gjøres folkens!!

Bring

Me

Women

Lenke til kommentar
Del på andre sider