rogerj Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 1 time kr 3200.- 2 timer kr 6400.- Over 2 timer avtales egne priser Bryllupspakke kr 6900.- tilegg for servering Minstebestilling 1 time, etter det kjører vi også på halve timer. Alle priser er inkl. 8% MVA Forhåndsbetaling eller kontant betaling ved henting. Siter BMW e46 325ic kompressor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Denne var på tryvann inatt også, GROM vogn. Holdt på og kjøre av veien jeg:D hehe Nå skal ikke jeg være høy på pæra men, kjørte til tryvann på fredagen.. Og de svingete smale veiene opp der tror jeg blir vanskelig for en limo ass.. =P Uaktuelt at det er fler veier opp.. osv osv:hammer :spin Siter [ ]90 - Bmw 520 E34 12v [x]91 - Toyota Corolla stv 1.6xli (spiker) [ ]96 - Peugeot buxy 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Nå skal ikke jeg være høy på pæra men, kjørte til tryvann på fredagen.. Og de svingete smale veiene opp der tror jeg blir vanskelig for en limo ass.. =P Uaktuelt at det er fler veier opp.. osv osv:hammer :spin Hvorfor ville det blitt vanskelig for en limo når russebussene kommer opp uten problemer? :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 What he said. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToyotaStarlet Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 B-gjengen har blitt litt fattigere for tiden de.... Men pleier som vanligvis å kjøre i 7-serie de:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg