GMV Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Tror den er oppgitt til 240Nm i den 180Hk'n som jeg har (V70). Synes ikke det ble nevneverdig tyngre og få igang med 16T turbo nei, og til gjengjeld gikk den også mye friskere i det øvre turtallsregisteret enn tidligere. Kan ha noe med at tetningen imot eksoshjulet på turboen brente seg fast på slutten med den gamle turboen da.... Er ikke utenkelig det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Mai 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 donorbil?AutoDB.no Jeg er med på den.Motor og gir.Men gir ikke 15.000 for motor og gir. Slenger ut noen bilder av bilen min samtidig.alle er vel glad i litt bilder. Litt mørke bilder.Men dem duger vel så lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Det viktigste valget ditt er ikke hva slags motor du skal velge, men om du skal bygge om eller ei. Biler flest fungerer aller best og mest problemfritt med den motoren som sitter der originalt. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg