Kenth Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Da har jeg gått til innkjøp av en 1999 VW Bora 1.6L Highline. Bilen er lett stylet, cleanet lister rundt om og fjerna emblemer, Sveiset badlook, Svart tak, felger, speil, grill og lykter:) Bra utstyrt bil med Clima og takluke. 4 el-vinduer, regnsensor, avblendbartspeil, xenon osv..:) Tilbakemeldinger ønskes :) Flere bilder kommer ettervært.. Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaalf Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Denne var fint stylet mener nå jeg :) 1.6 highline, hvor mye hester er det i sånn en? Siter Bilen min VW Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zevyy Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Nice den! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Fin Bora det der ja! :) Er du medlem i vw-audi club, vet tidligere eier er det.. ;) hehe Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 inte dum den derre der Kenth. driver som sagt med min om dagen selv men den blir nok ikke så forandret som den der. noe bilder av interiøret da? (ps:synd det er en 1,6) :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xantera Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Fin bil det derre ja!:) Men du, bare et spørsmål..Hvem fjerna listen øverst på fangerene dine? Ingen her i nærheten av Trøndelag som tørr gjøre det.. Sorry OT Siter Fotograf / journalist Anders Vinje Frilans Tlf: 97426153 Mail: post@avfoto.no Web: http://www.avfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stagen Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 gamle bilen til bakken jo...du kjøpte den på treffet på hadeland ikke sant `? Siter - 01 Passat 2.5 TDI 4 motion X 00 Bora 1.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 Hei. Nice den boraen der:) Bare lurte på. Kenth, er det du som hadde en bora tidligere/dama di hadde det? Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Hei. Nice den boraen der:)Bare lurte på. Kenth, er det du som hadde en bora tidligere/dama di hadde det? Hei, jepp stemmer det. Eks dama hadde en svart bora... Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 gamle bilen til bakken jo...du kjøpte den på treffet på hadeland ikke sant `? Jepp, det gjorde jeg :) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Fin bil det derre ja!:) Men du, bare et spørsmål..Hvem fjerna listen øverst på fangerene dine? Ingen her i nærheten av Trøndelag som tørr gjøre det.. Sorry OT Det vet jeg desverre ikke.. jeg kjøpte bilen slik :) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Mai 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Takk for kommentarer :) Flere bilder kommer ettervært :) Av interiøret osv :) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Hei, jepp stemmer det. Eks dama hadde en svart bora... Oki, var å kikket på den jeg. Nesten jeg kjøpte den da jeg så etter bora. Fin bil det derre ja!:) Men du, bare et spørsmål..Hvem fjerna listen øverst på fangerene dine? Ingen her i nærheten av Trøndelag som tørr gjøre det.. Sorry OT Det var Kjetil som gjorde dette. Back to topic:) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zevyy Skrevet Mai 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2007 Knall fine bilder det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg