Kenth Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 Nå har jeg fjerna leppa da :) Og ble veldig fornøyd med resultatet. Så jeg har 1 stk cup leppe tilsalgs:hello: Har ikke rukket å tatt noen bilder uten leppa enda.. men det kommer snart :) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juni 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2007 gratiss med pokiss :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juni 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 gratiss med pokiss :) Takker :) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 Hmmm, hva er det som er gjort med skiposen der? Er det noe rør som er satt inn eller kommer det rett fra basskassen? Har du nedfellbar seterygg? Noen mulighet for at du kan ta bilde av baksiden av seteryggen også? Har tenkt på noe lignende selv, da seteryggen dreper all lyden av stereoen min. Begynner å bli lei av å kjøre med seteryggen ned hele tiden..hehe Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Hmmm, hva er det som er gjort med skiposen der? Er det noe rør som er satt inn eller kommer det rett fra basskassen? Har du nedfellbar seterygg? Noen mulighet for at du kan ta bilde av baksiden av seteryggen også? Har tenkt på noe lignende selv, da seteryggen dreper all lyden av stereoen min. Begynner å bli lei av å kjøre med seteryggen ned hele tiden..hehe Jeg har nedfellbar seterygg ja... Med midtarmlene i. Kjøpte bassreflexrør på biltema til 40KR og skjærte hull :) Jeg har elementene mine ca 2cm fra seteryggen og fikk veldig dårlig trøkk inne i bilen. Ble litt bedre nå :) Kan ta noen bilder så fort jeg har mulighet :) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Juni 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2007 Jeg har nedfellbar seterygg ja... Med midtarmlene i. Kjøpte bassreflexrør på biltema til 40KR og skjærte hull :) Jeg har elementene mine ca 2cm fra seteryggen og fikk veldig dårlig trøkk inne i bilen. Ble litt bedre nå :) Kan ta noen bilder så fort jeg har mulighet :) Jepp, hadde vært fint det:) Selv om jeg har bygd det helt annereledes enn deg da. Skader ikke å prøve med ett hull i skiposen:) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Svart taktrekk :partyon: Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Noen som vet hvor jeg kan få tak i slike "tyske" bilskilt med egen tekst? Hvor bestilles dette? Slenger med et par bilder for å vise hva jeg mener ;) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Ahh, der ja. Takker for bilde. Skilt kan du bestille her mange i vwaudi klubben som har bestill derfra i allefall. Har ikke gjort det selv, men de sier det er rask levering og bra service:) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Ahh, der ja. Takker for bilde. Skilt kan du bestille her mange i vwaudi klubben som har bestill derfra i allefall. Har ikke gjort det selv, men de sier det er rask levering og bra service:) Takker ;) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Nå er skilt bestillt :) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Shot with X600,D630,FE5500 at 2007-06-26 Shot with X600,D630,FE5500 at 2007-06-26 Shot with X600,D630,FE5500 at 2007-06-26 Shot with X600,D630,FE5500 at 2007-06-26 Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Gikk kjapt å få skiltene? Pene bilder:) Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Denne Boran likte jeg;) må si jeg syntes jeg kjenner den igjen;) hatt nok timer på denne kan man si:P Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg