Kenth Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Gikk kjapt å få skiltene?Pene bilder:) Jepp, gikk veldig kjapt :) Ca 10 dager fra jeg bestillte til de lå i postkassa :) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Denne Boran likte jeg;) må si jeg syntes jeg kjenner den igjen;) hatt nok timer på denne kan man si:P Hehe, ja det vil jeg tro ;) Jeg er foreløpig meget fornøyd med handelen Kjetil. Ikke hatt noe tull med bilen... Har den ute av garasjen kun på finværs-dager :) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juli 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2007 Har du solgt bilen nå a? hvem solgte du den til da? Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Juli 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2007 syntes jeg så deg i en slik stjerne bil her for litt siden jeg, solgt Bora'n el??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Går vel i Gjøvik distriktet nå? Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenth Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Har du solgt bilen nå a? hvem solgte du den til da? Ja jeg har nok solgt den ja : / Solgte den til en kis på Gjøvik ja, som Svein Erik nevnte nedenfor. Solgte den for 152.000,- uten spilleren og vinterfelga ;) Siter Tidligre biler? For mange.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Ja jeg har nok solgt den ja : / Solgte den til en kis på Gjøvik ja, som Svein Erik nevnte nedenfor. Solgte den for 152.000,- uten spilleren og vinterfelga ;) også vil vi se bilde av NYE bilen ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzyber Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 hehe. å den nye supran din også! Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 Solgte den uten vinterfelga ;) hva slags vinterfelger/hjul hadde du på den, og skal du evt selge de??? skulle hatt noe annet enn mine originale 15" liksom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dagitronder Skrevet Juni 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2009 Kenth: Litt off topic, men hvilken kamera linse brukte du når du tok den bildet av Boran din bakfra? Refererer til innlegg a 13.mai. 07 kl. 14:22. Mvh Dagi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg