Gå til innhold

Bensinpumpe omega A

Ranger emnet


opelsladd&blårøyk

Anbefalte innlegg

Jeg har også pumpe, men tror ikke jeg orker og stikke på postkontoret for og tjene 200kr...

 

Hvorfor skriver du her da?

 

og må du bestandig tjene så sinnsykt ? Du hjelper jo folk, må jo være greit nok det ;)

Audi A4 1.9TDI Quattro 2002mod

Toyota Hiace 2.4D 1989mod

Lynx Rave 440/800 2006mod

Ski-Doo Mxz Xrs 600SDI 2007mod

Yamaha Phazer 480 1989mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver du her da?

 

og må du bestandig tjene så sinnsykt ? Du hjelper jo folk, må jo være greit nok det ;)

 

 

JA kan hjelpe , ellers hadde jeg aldrig gjort noe slikt, 200kr finner du på bakken liksom, men kan heller gi deg et tips, stikk på din lokale hugger. hopp under en omega a, og dra dritten løs. kast i jakka hvis du er fattig, eller gå inn og betal den, hvis du har lyst...men sanslighvis kommer de til og overprise pumpa nå så inn i helsike ,,så personligt hadde jeg tatt den i jakka, og gått.

 

Spar meg for preknen om at jeg er tulling som stjeler !" jeg betaler ikke for en gammal pumpe som har stått sikker mange år, og har gått 230 000km,,

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke forundre meg om høggern er dyrere enn carparts. De gangene jeg har sett etter deler hos høggere (dog aldri kjøpt noe) så ser det ut til at de jevnt legger seg på halv pris av mekonomenpris. Det er alt for mye for noe som kan ryke når som helst. Håper at prisnivået er litt lavere hvis man dukker opp selv og pruter litt.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Lund bilopphuggeri på lillehammer skulle de ha 600 kr for bensinpumpe til Omega A i fjor. Jeg tok mi på den bilen je hadde. Så sa jeg at de skulle få 250 kr for a og da var det greit. Veldig greie folk der, kjøpte mye deler der ei stund både til omegan og til en russebil.

 

Men hvis du skal skru den av og rive av bensinslangen så ha øya lukket..... Kan komme en skvett med bensin og det er ikke særlig godt i øya..

 

Kan aldri godta prisene på huggern... Må prute. Bare å si halve prisen inkl. moms og de går med på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har utgående pumpe, På omega A , ligger alle pumpene utenfor tanken, på alle omega B sitter pumpa inni tanken.

 

Nå må ikke du komme med info som ikke er sant her...

 

 

opelsladd&blårøyk; min Pumpe fra Omega A er den som står inni tanken..

Omega 2.2DTI

Omega B 16v Turbo 286whp

Kadett C 74' Caravan 1200

Kadett C 77' Caravan RIP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må ikke du komme med info som ikke er sant her....

 

 

Kaller du meg en løgner,?

 

fra 87 Opp til 91, sitter alle pumpene utgående fra tanken, Fra 91- til 93 så er jeg ikke 100% men ville tippe de også sitter utenfor.

 

På Omega B1 Og B2 sitter alle pumpene inni tanken.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår