Quicksilver Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 her er en liten film "in board" Orum sin Supra, jeg kjører det Skyline vrake foran han Smile Hope you like Smile Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayol Skrevet Mai 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 her er en liten film "in board" Orum sin Supra, jeg kjører det Skyline vrake foran han Smile Hope you like Smile i like he he desuten er ikke skyline et vrak:watchout Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 De fleste her ville drept for skylinen din og så kommer du her og kaller den et vrak!? EDIT: Glemte helt å kommentere filmen i min frustrasjon. :p fet film! Bra at det ikke var noe musikk på så du kunne høre motorn ordentlig. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 den er jo ikke så veldig pen pr i dag da selv om den går veldig godt :) men den kommer til å bli penere så fort jeg får tid :) har nytt bodykit og Carbon panser liggende.. tenkte å skifte farge på den.. men usikker til hvilken :) Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 Statens vegvesen refleksorange! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayol Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 den er jo ikke så veldig pen pr i dag da selv om den går veldig godt :) men den kommer til å bli penere så fort jeg får tid :) har nytt bodykit og Carbon panser liggende.. tenkte å skifte farge på den.. men usikker til hvilken :) velg i allefall en farge som ikke er tilmermet lik noe orginalfarge på skyline..... slik at den skiller seg ut orangsj er ikke en pen farge synes nå jeg....... hva med en rødfarge av noe slag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Øksnevad Skrevet Mai 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2007 Her er min film... en stund siden nå men pc har ikke vært helt stabil i det siste... Bedre sent enn aldri=P Jeg satt på med Yngve Lindgren i hans orange 200sx i vålersladden og filma litt fra den stund Bedre sent enn aldri... Jeg er foresten han lille gutten som reka rund der alle driftebilene sto..! Hadde det sinnsykt fett..! fikk virkelig se hvordan det er å være en av gutta... Link: både positive og negative komentarer kommer med et stort takk Siter http://www.PowerDrift.no I Live My Life Sideways...! Mvh Fredrik Øksnevad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg