Gå til innhold

bremseproblemer camaro

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

nå har eg bytta følgende deler på camaroen:

-nye bremsebånd og fjører bak

-bremseklosser framme

-hovedsylinderen framme

har lufta bremsene nå men her begynner problemet.

eg får bremseveske ut alle ventilene. Men eg kan trykke bremsepedalen uten motstand halvveis ned mot gulvet før den blir stein hard.

når eg jekker bilen opp,starter den og setter den i gir, klarer eg ikkje å stoppe bakhjulene med bremsen(utenom håndbrekket)

..

eg lurer på hvorfor bremsepedalen min går halveis ned til gulvet uten motstand. og hva som bør sjekkes/byttes videre.

takker for svar:)

chevy8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har eg bytta følgende deler på camaroen:

-nye bremsebånd og fjører bak

-bremseklosser framme

-hovedsylinderen framme

har lufta bremsene nå men her begynner problemet.

eg får bremseveske ut alle ventilene. Men eg kan trykke bremsepedalen uten motstand halvveis ned mot gulvet før den blir stein hard.

når eg jekker bilen opp,starter den og setter den i gir, klarer eg ikkje å stoppe bakhjulene med bremsen(utenom håndbrekket)

..

eg lurer på hvorfor bremsepedalen min går halveis ned til gulvet uten motstand. og hva som bør sjekkes/byttes videre.

takker for svar:)

chevy8

hVIS DU SITTER I BILEN MED MOTOREN AV OG DU FÅR TRYKKET BREMSEPEDALEN 50% INN OG SÅ HOLDER DU PEDALEN DER MENS DU STARTER BILEN, DA SKALPEDALEN LØFTE SEG, DA ER ALT IORDEN. BAKBREMSER MÅ DU JO JUSTERE, DEN ENKLEST MÅTEN ER RYGG HARDT BREMS HARDT 10-12 GANGER

ETTER HVERANDRE SÅ ER BAKBREMSENE JUSTERT

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for tipset:)

har testa litt videre i dag og nå tar bremsene bak:) skal ta å rygge litt med den for å justere som du sier:) har lufta hele systemet 4 runder. og skal ta et par runder til når eg har fått tak i 1liter til med bremseveske.

ser ut til at det løser seg no:) blir godkjenning på camaroen snart nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider