Sannor Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Hei! Jeg lurer på hva det koster å kjøpe denne inkl. Alt. Frakt osv. http://www.hlj.com/product/DYSNH-18 Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 bil: 60,40kr frakt med ems: 84,55kr eller med sal: 39,28kr Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 bil: 60,40krfrakt med ems: 84,55kr eller med sal: 39,28kr Takk! Men ossen blir jeg medlem der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Takk!Men ossen blir jeg medlem der? trenger man å registrere seg der da?:S Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 trenger man å registrere seg der da?:S Tror det:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 trenger ikke å registrere seg,men betale på forskudd må du Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 trenger ikke å registrere seg,men betale på forskudd må du Da fikk jeg bestilt, men måtte ikke betale på forskudd. Tok PayPal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 ja,men de sender ikke varene,før du betaler,dette gjelder også paypal,har bestilt mange ganger fra hlj selv,så vet at du må betale på forskudd,dette gjelder vel alle utenlandske butikker Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sannor Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 ja,men de sender ikke varene,før du betaler,dette gjelder også paypal,har bestilt mange ganger fra hlj selv,så vet at du må betale på forskudd,dette gjelder vel alle utenlandske butikker Ossen betaler jeg da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 skulle du ikke betale med paypal da?du får en mail om at pakken er klar for å sendes,og at du må betale den,når du har betalt,så blir pakken sendt Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg