Gå til innhold

V70N-R-Bremser på 240

Ranger emnet

240FK

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Som du sier,men hvor mye pene felger finnes i det innpresset?

Jeg personlig liker kantfelger,og det er umulig med s60 skivene.

Er veldig dårlig utvalg i felger når du skal ha 345mm skiver og kantfelger... Er ikke mange motorsportfelger som går på engang.... Må jo tross alt ha plass i brønna og plass til eiker....

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig dårlig utvalg i felger når du skal ha 345mm skiver og kantfelger... Er ikke mange motorsportfelger som går på engang.... Må jo tross alt ha plass i brønna og plass til eiker....

som en ser det.

Bestill felger på mål.

En må jo ikke akkurat ha 345mm heller da.

Men se på 242 t6 sin.Gromme bremser men alikevel "normale" felger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har R-bremser foran og bak med Volvo skiver..

Alle felgene mine passer jo fint på, men har spacere. Går mest i originale felger :D

Man trenger vel ikke bilder for å lage adaptere til dette, det hjelper egentlig ikke på noen måte.

Fest skiven på navet og legg på bremseoket, da gir allt seg selv og det er veldig enkelt å lage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å setta på GT2 bremser er jo bare svada, det er nesten R bremsene å... Grunnen til at mange satt på gule GT2 kalippere før er at da kosta dem slikk og ingenting, men når dem fant ut at mange slike kalippere gikk til andre biler mangedobbla dem prisen...

Prosjekt: 740 16V 2.3l Turbo, SM4, TKO600 DOG, 1986

Bruksbil: Volvo V70N 2.0T aut, alt utstyr

Signaturregler:http://www.bilforumet.no/faq

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å setta på GT2 bremser er jo bare svada, det er nesten R bremsene å...

ehh..så man skal kjøre med originalskivene som holder til 220(ventilerte) når man får ut effekter på 550hk (242-T6)

ikke glem at noen her inne faktisk får ut mye hester, i forhold til de som bare fantaserer...

http://www.volvo-racing.i2.no

Volvo 242 Turbo

Volvo 242 Turbo banebil 1984

Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987

BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å vurdere s60r bremser på 242`n min..Merker at når jeg driver med litt hardkjøring er ikke bremsene så altfor gode. Spesiellt ikke når jeg akser hardt å trår full brems. Merker at t5`n er mye bedre på bremsing.

MEN, så har jo jeg dtm felger, å 15"revolution felger jeg skal bruke litt, så da går jo ikke r-bremser.. s60 bremsene er i 16" de?

Volvo S60 2.0l Turbo

Volvo 940 GL

Volvo 240 GLT

Volvo 242 Turbo

x Volvo 850 T5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt å vurdere s60r bremser på 242`n min..Merker at når jeg driver med litt hardkjøring er ikke bremsene så altfor gode. Spesiellt ikke når jeg akser hardt å trår full brems. Merker at t5`n er mye bedre på bremsing.

MEN, så har jo jeg dtm felger, å 15"revolution felger jeg skal bruke litt, så da går jo ikke r-bremser.. s60 bremsene er i 16" de?

r-bremser må ha minst 17", men mange 17" passer ikke.. feks eiker polaris, pga. felgens design

Lenke til kommentar
Del på andre sider