Tandstad Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Jaja, endeleg på tide å legge opp dei første bilda av bilen min. Ei stund sidan eg fekk bilen no, men berre omtrent to veker sidan eg fekk på nye felgar og dekk :) Planen framover er vel: Anlegg toning senk(muligens, vil ikkje at bilen ska bli upraktisk, men synes han er for høg pdd) kvite sidemarkeringslamper nytt luftfilter Og litt lengre fram er nok: nye bremseskiver og kaliprar(fem-eikarane avslørte litt vel mykje:P) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Veldig pen bil ;) Felgene kler bilen kjempe godt ;) Har du noen planer fraover med den da? Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandstad Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Tusen takk for det:) min og din bil kunne jo nesten sjå ut som dei var i slekt, iallfall før du hadde på stylingen din:) Planane framover står i begynnelsen ;) Må nok også vurdere å lakke opp att panseret, då det er veldig mykje steinsprut på det :/ Ang. senking(som eg skreiv eg vurderte), så er eg leder for ungdomsklubben her i bygda, noko som gjer at eg til tider frakter store mengder bruskasser(rekorden er 20 kasser inni volvoen på ein gong :D), og dette ville medført at hjulbuen låg nedpå dekket:( Og ein justerbart sett er pdd ei for stor økonomisk utskeiing trur eg, utan å ha sjekka opp prisane noko særleg. Men 40/40 hadde absolutt gjort seg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Tusen takk for det:) min og din bil kunne jo nesten sjå ut som dei var i slekt, iallfall før du hadde på stylingen din:)Planane framover står i begynnelsen ;) Må nok også vurdere å lakke opp att panseret, då det er veldig mykje steinsprut på det :/ Ang. senking(som eg skreiv eg vurderte), så er eg leder for ungdomsklubben her i bygda, noko som gjer at eg til tider frakter store mengder bruskasser(rekorden er 20 kasser inni volvoen på ein gong :D), og dette ville medført at hjulbuen låg nedpå dekket:( Og ein justerbart sett er pdd ei for stor økonomisk utskeiing trur eg, utan å ha sjekka opp prisane noko særleg. Men 40/40 hadde absolutt gjort seg! 20 bruskasser!! :omfg Det er jo sinnsykt, trodde ikke det gikk så mye inn i den bilen, hehe. :) Blir litt problem for deg å senke bilen da ja. Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandstad Skrevet Mai 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 10 kasser i bagasjen, 8 i baksetet, og 2 i passasjersetet :D Fekk ein del rare blikk på veg heim frå Moa då ja, måtte jo også over med ferga! Får sjå kva eg bestemmer meg for, bilen hadde jo blitt mykje tøffare med senking, ingen tvil om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Hei Enda en i T4-klubben her..*en smule misunnelse i blikket* Flott bil ihvertfall. Ang. senk; har just byttet fra Jamex 40/40 (50/60 i praksis) til Lesjöfors 30/30, ganske enkelt av den grunn at jeg synes 40/40 blir for mye. Ubehagelig mye! Klart at mine råtne Jamex'er er medskyldige, men dog. Men for all del, det _ser_ jo unektelig "tøft" ut.. Uansett får du ha lykke til med hva enn det blir til. Tror forresten mange her også anbefaler XC-grill til vogna! :D Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Tusen takk for det:) min og din bil kunne jo nesten sjå ut som dei var i slekt, iallfall før du hadde på stylingen din:)Planane framover står i begynnelsen ;) Må nok også vurdere å lakke opp att panseret, då det er veldig mykje steinsprut på det :/ Ang. senking(som eg skreiv eg vurderte), så er eg leder for ungdomsklubben her i bygda, noko som gjer at eg til tider frakter store mengder bruskasser(rekorden er 20 kasser inni volvoen på ein gong :D), og dette ville medført at hjulbuen låg nedpå dekket:( Og ein justerbart sett er pdd ei for stor økonomisk utskeiing trur eg, utan å ha sjekka opp prisane noko særleg. Men 40/40 hadde absolutt gjort seg! Min var senket med 40/40 Lesjförs fjærer, og jeg kjørte faktisk 20 bruskasser til et LAN opptil flere ganger på vinterføre, bilen sleit litt mer i oppoverbakker osv dao, men det subba faktisk ikke om man tok det pent. det var på 16" tho. :disco Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandstad Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 No he eg fått ny stereo i bilen! Her er byggetråden, henta frå bilstereo-forumet her: http://www.bilforumet.no/prosjekter/173054-mitt-bygg-i-volvo-v40-t4-rf-dynabel-og-infinity-bilder-10-07-a.html Manglar frontsettet enda da, men to-kanaler'n er allereie kobla opp baki der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 hmm...var vel denne jeg så da jeg raca forbi Straumgjerde i forrige uke.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandstad Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 hehe, artig at du såg bilen min da :) Var nok heilt sikkert det ja, stod ovanfor huset vårt, som ligg rett utanfor kiosken her i straumgjerde...skulle tatt deg ein tur nedom, alltid kjekt å prate med likesinna :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Juli 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 kan sikkert gjøre det seinere. Er i Sykkylven et par ganger i året, samboeren min er derfra :) ho har forøvrig en V40 Tdi. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandstad Skrevet Juli 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2007 Hmm, ei viss fare for eg veit kven ho er då, mtp kor få som bor her...etternavn da? (om du vil legge det ut altså, ingen tvang :)) Jess, berre å droppe nedom neste gang :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
960T6 Skrevet Juli 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 trur ikke jeg legger det ut her nei ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandstad Skrevet Juli 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2007 Hehe, åkei, kanskje like greit :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandstad Skrevet September 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2007 hei folkens! lurer på om det er nokon som har erfaringer med at "service"-lampa i dashbordet lyser? den begynte plutselig å lyse her på fredagen, litt bekymra no for at det er noko omfattande som kan vere gale. PS: har ikkje handboka til bilen, kan derfor ikkje slå opp i den :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg