Gå til innhold

Min T4, no med ny stereo(16.07)

Ranger emnet

Tandstad

Anbefalte innlegg

Jaja, endeleg på tide å legge opp dei første bilda av bilen min. Ei stund sidan eg fekk bilen no, men berre omtrent to veker sidan eg fekk på nye felgar og dekk :)

Planen framover er vel:

Anlegg

toning

senk(muligens, vil ikkje at bilen ska bli upraktisk, men synes han er for høg pdd)

kvite sidemarkeringslamper

nytt luftfilter

Og litt lengre fram er nok:

nye bremseskiver og kaliprar(fem-eikarane avslørte litt vel mykje:P)

8.JPG

9.JPG

10.JPG

11.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det:) min og din bil kunne jo nesten sjå ut som dei var i slekt, iallfall før du hadde på stylingen din:)

Planane framover står i begynnelsen ;)

Må nok også vurdere å lakke opp att panseret, då det er veldig mykje steinsprut på det :/

Ang. senking(som eg skreiv eg vurderte), så er eg leder for ungdomsklubben her i bygda, noko som gjer at eg til tider frakter store mengder bruskasser(rekorden er 20 kasser inni volvoen på ein gong :D), og dette ville medført at hjulbuen låg nedpå dekket:( Og ein justerbart sett er pdd ei for stor økonomisk utskeiing trur eg, utan å ha sjekka opp prisane noko særleg. Men 40/40 hadde absolutt gjort seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det:) min og din bil kunne jo nesten sjå ut som dei var i slekt, iallfall før du hadde på stylingen din:)

Må nok også vurdere å lakke opp att panseret, då det er veldig mykje steinsprut på det :/

Ang. senking(som eg skreiv eg vurderte), så er eg leder for ungdomsklubben her i bygda, noko som gjer at eg til tider frakter store mengder bruskasser(rekorden er 20 kasser inni volvoen på ein gong :D), og dette ville medført at hjulbuen låg nedpå dekket:( Og ein justerbart sett er pdd ei for stor økonomisk utskeiing trur eg, utan å ha sjekka opp prisane noko særleg. Men 40/40 hadde absolutt gjort seg!

20 bruskasser!! :omfg Det er jo sinnsykt, trodde ikke det gikk så mye inn i den bilen, hehe. :) Blir litt problem for deg å senke bilen da ja.

Mvh Christine :)

http://www.bergen-gatebilklubb.no

T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531

240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Enda en i T4-klubben her..*en smule misunnelse i blikket* Flott bil ihvertfall.

Ang. senk; har just byttet fra Jamex 40/40 (50/60 i praksis) til Lesjöfors 30/30, ganske enkelt av den grunn at jeg synes 40/40 blir for mye. Ubehagelig mye! Klart at mine råtne Jamex'er er medskyldige, men dog.

Men for all del, det _ser_ jo unektelig "tøft" ut..

Uansett får du ha lykke til med hva enn det blir til.

Tror forresten mange her også anbefaler XC-grill til vogna! :D

Mvh

Dan

"Never underestimate the power of dumb people in large groups"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Min var senket med 40/40 Lesjförs fjærer, og jeg kjørte faktisk 20 bruskasser til et LAN opptil flere ganger på vinterføre, bilen sleit litt mer i oppoverbakker osv dao, men det subba faktisk ikke om man tok det pent. det var på 16" tho. :disco

Joachim

»[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001

»[x] Volvo V70N 2.0T 2001

»[x] Volvo S60 2.0T 2001

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...