Gå til innhold

Info om Chevrolet Astro.

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg sitter her med noen spørsmål angående Chevrolet Astro.

Jeg fant en astro til salgs her i nær området,så ikke model etc der å da,men siden jeg er ute etter en kurant bil så fattet je litt innterese for den.

Er det ok biler?hva kan være galt med de?hva bør jeg se etter av feil?

Siden jeg ikke er så kjent med Amerikanske biler så kunne jeg tenkt meg litt info her på Amcar delen av forumet da.

Og i tilfelet av kjøp,er det noen sider til salg av felger etc til bilen da?ikke små 15" etc,men over 17 om det passer på bilen da :P

Takker på forhånd for hjelp fra dere.

Mvh Thomas,Ikke peiling på Amcar

[ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html

[ ] 83 Mercedes 190 E Bruksbil

Praise The Lowered!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg sitter her med noen spørsmål angående Chevrolet Astro.

Jeg fant en astro til salgs her i nær området,så ikke model etc der å da,men siden jeg er ute etter en kurant bil så fattet je litt innterese for den.

Er det ok biler?hva kan være galt med de?hva bør jeg se etter av feil?

Siden jeg ikke er så kjent med Amerikanske biler så kunne jeg tenkt meg litt info her på Amcar delen av forumet da.

Og i tilfelet av kjøp,er det noen sider til salg av felger etc til bilen da?ikke små 15" etc,men over 17 om det passer på bilen da :P

Takker på forhånd for hjelp fra dere.

Mvh Thomas,Ikke peiling på Amcar

Jeg har hatt astro nå i over 3 år, har bare posetivt å si om den bilen, min er awd. og bare starter og går heletiden. Leg ut link til salgsiden av bilen du lurer på

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke nos salgs annonse,kjørte forbi den på tur hjem fra Komf. og der sto den langs gata med lapp på,stoppa å gløtta i 2 min før meg måtte kjøre igjen pga stresset familie som var lei etter en lang dag :knock: men får bare ta meg en tur til han som eier den å sjekke litt da.

[ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html

[ ] 83 Mercedes 190 E Bruksbil

Praise The Lowered!

Lenke til kommentar
Del på andre sider