TwoFingaz Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Hei. Jeg sitter her med noen spørsmål angående Chevrolet Astro. Jeg fant en astro til salgs her i nær området,så ikke model etc der å da,men siden jeg er ute etter en kurant bil så fattet je litt innterese for den. Er det ok biler?hva kan være galt med de?hva bør jeg se etter av feil? Siden jeg ikke er så kjent med Amerikanske biler så kunne jeg tenkt meg litt info her på Amcar delen av forumet da. Og i tilfelet av kjøp,er det noen sider til salg av felger etc til bilen da?ikke små 15" etc,men over 17 om det passer på bilen da :P Takker på forhånd for hjelp fra dere. Mvh Thomas,Ikke peiling på Amcar Siter [ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html [ ] 83 Mercedes 190 E Bruksbil Praise The Lowered! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Hei. Jeg sitter her med noen spørsmål angående Chevrolet Astro. Jeg fant en astro til salgs her i nær området,så ikke model etc der å da,men siden jeg er ute etter en kurant bil så fattet je litt innterese for den. Er det ok biler?hva kan være galt med de?hva bør jeg se etter av feil? Siden jeg ikke er så kjent med Amerikanske biler så kunne jeg tenkt meg litt info her på Amcar delen av forumet da. Og i tilfelet av kjøp,er det noen sider til salg av felger etc til bilen da?ikke små 15" etc,men over 17 om det passer på bilen da :P Takker på forhånd for hjelp fra dere. Mvh Thomas,Ikke peiling på Amcar Jeg har hatt astro nå i over 3 år, har bare posetivt å si om den bilen, min er awd. og bare starter og går heletiden. Leg ut link til salgsiden av bilen du lurer på Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Eneste jeg vet er at fetter'n min har en og den har gått som en klokke helt siden han kjøpte den for 3-4 år siden om jeg husker riktig. Han har også planer om å selge den, siden han bor i sentrum og trenger mindre bil. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Dette er det mange tidligere tråder om. Gjør et søk på Astro i amcar forumet. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TwoFingaz Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Har ikke nos salgs annonse,kjørte forbi den på tur hjem fra Komf. og der sto den langs gata med lapp på,stoppa å gløtta i 2 min før meg måtte kjøre igjen pga stresset familie som var lei etter en lang dag :knock: men får bare ta meg en tur til han som eier den å sjekke litt da. Siter [ ] 89 Golf "rat style" http://www.bilforumet.no/golf-ii/194023-bil-2-rat-golf.html [ ] 83 Mercedes 190 E Bruksbil Praise The Lowered! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg