Gå til innhold

Noen få bilder av TPC treffet på rudskogen.

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hassa: Så lenge det var vått? så da flere som gjorde det den lille stunden vi hadde tålig tørr bane og jeg.. Var jo umulig å kjøre der når det var vått, sklei jo bare overalt da.. bedre feste på is..

-+- Drift Fury -+-

Volvo740

Bmw e30 320 M5 motor

Mercedes 190e V8 (nye prosjektet)

-+- Drift Fury-+-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

lol ja, kan ikke alle som ikke allerede er eksperter på drifting IKKE prøve å lære det? Da slipper vi jo å få fler talenter og se på .. blir så slitsomt å flytte blikket til så mange biler vett..

 

jeg loler.

 

Uansett, fillern at jeg ikke kom meg nedover men jeg hadde 12,- på kontoen :D

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påsje er vel ikke det folk gadd å ta bilder av kanskje? :P

 

momo, greit at folk er nybegynnere.. MEN det stilte med to grip heat.. ett for folk som har gjort det før, og for nybegynnere.. alle osm ikke passet helt inn der måtte kjøre i drift heata(de få minutta vi fikk) hvorfor deler man ikke drift heat inn i 2 avdelinger og? slik at vi som har gjort dette en stund slipper å stange i ræva på folk som snurrer og kjører for sakte for oss erfarne?? Treffet sugde liket mye som været..dere som ikke kom dere dit, ikke noe og angre på.. det er min mening iaf..

-+- Drift Fury -+-

Volvo740

Bmw e30 320 M5 motor

Mercedes 190e V8 (nye prosjektet)

-+- Drift Fury-+-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påsje er vel ikke det folk gadd å ta bilder av kanskje? :P

 

momo, greit at folk er nybegynnere.. MEN det stilte med to grip heat.. ett for folk som har gjort det før, og for nybegynnere.. alle osm ikke passet helt inn der måtte kjøre i drift heata(de få minutta vi fikk) hvorfor deler man ikke drift heat inn i 2 avdelinger og? slik at vi som har gjort dette en stund slipper å stange i ræva på folk som snurrer og kjører for sakte for oss erfarne?? Treffet sugde liket mye som været..dere som ikke kom dere dit, ikke noe og angre på.. det er min mening iaf..

 

Ikke meningen å høres ut som ei sutrekjærring, men jeg må si meg enig.

 

Greit å dele opp i 2 puljer på rudskogen for da har mann 2 køer i startoppstillinga på depoet. Når mann gjør det på den måten de gjorde det (dele opp i 2 puljer + å ha en egen driftepulje på tvers gjennom depoet for å bli slipt utpå fra siden) er det nødt til å bli kaos. Var jo køer i hytt og gevær. Skulle kjøre drifing og gleda meg som et barn til denne dagen. I fjor var det jo dritbra, men alt i alt i år fikk jeg kjørt 3x3 runder. Er ikke mye det når jeg var der kl 12 og var der til 18.

http://www.bilprodukter.no

- Nissan Skyline

- Nissan 200sx *solgt*

- Bmw E36 318is Coupè *solgt*

- Mitsubishi Lancer Evo III GSR *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i litt mongo planlegging, SPESIELT parkeringa.. INGEN som stod og vinka noen steder.. Jeg så 5-6 mann prøve å døtte unna vogna mi, gikk bort og da kom det en svenske som kasta ut masse ord om at jeg måtte flytte bilen..

 

Var jo ikke noen kjegler eller no'nting som tilsa at jeg ikke kunne stå der jeg sto..

 

Men morro å se, den 142'n gikk brukbart kan du si.. :)

Volvo - Før en drøm, nå en livsstil!

JRRacing

240'n min

- Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår