SaxonNOR Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Hei! Er ny på forumet her, og har lett litt gjennom postene etter et meeget spesielt program (software til Windows xp) Det jeg er ute etter, er et program for beregning/forslag til kassemål for å få riktig volum til en Sub feks Tanken var at jeg plotter inn hvor stort volum jeg er ute etter, og så beregner programmet alle målene jeg trenger for å bygge riktig kasse. MEN så plutslig pga plassmangel i bilen, kan ikke høyden være større en X antall cm... Fantastisk om jeg da i programmet kan endre høyden på kassen til målet jeg er ute etter, og programmet regner ut hvor store de andre målene må være da (Har jo bedre plass i bredden og høyden, så kan jo bygge utover der..) Dette var bare et eksempel på en scenario jeg garantert kommer til å oppleve når jeg skal bygge anlegg i bilen jeg får snart nå, en Audi 100 -93 modell :D Så, er det noen her som vet om et slikt program? Bare spør og mas om dere ikke helt sjønner hva jeg mener... :) Takk vh Saxon Siter Audi 100 -91 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Mai 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2007 Probox2000.Ligger en torrent på piratebay.org.Der har du tuning å mulighet for å velge volum på kasse før programme foreslår bredde,høyde og dybde på kassen. Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaxonNOR Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Takktakk, har nå tittet litt på nettet om dette programmet, og det ser lovende ut! Har også starter nedlasting nå, så får vi se om det svarer til forventningene:) Tusen takk for hjelpa:) Siter Audi 100 -91 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jobbe Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Np :) Siter 1xStroker 15" (+BF7501) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg