fastone Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Funker denne type operasjon med både nærsynhet og langsynhet og med skeive hornhinner og alt eller?? Har kun -1,5 eller no men med skeive hornhinner var det nok til at jeg må bruke briller linser når jeg kjører bil osv. i tillegg skyter jeg endel og da er det fordel å se litt. Har vurdert en sånn operasjon for til nå i livet mitt har jeg brukt ca 35000 kr på linser og briller. er 20 nå og har brukt det de siste 8 åra... Tjener på en måte opp igjen en sånn operasjon i løpet av under 10 år... men så var det å punge ut 30 lapper på en gang da. Jeg var nærsynt og hadde skjeve hornhinner. Begge deler ble rettet i løpet av noen få minutter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennyman Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 30 000kr, noen få minutter:iconsm Noen som vet hvor lang tid man burde ha samme "styrke" på øynene for at man kan ta en slik operasjon? Siter 1997 Audi a4 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Da må jeg stille et spm til herren som gikk 60t uten å da av sine mnd-linser. Er det farlig for øynene å ikke ta de ut hver dag? Bruker selv dagslinser, og ved visse tilfeller har jeg ikke tatt de ut før mellom 60-72t, og det hender ofte at jeg har de på i 30t+. Kan/er dette skadelig for øynene? Hvis ja, er det jo på tide å stoppe :) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Løp å kjøp! 100% positivt Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Det finnes en gratis telefon man kan ringe i Norge, som deler ut gratis tester for dere som vil finne ut om dere kan opereres eller ikke (interoptikk feks tar 700kr for den testen). Skal slenge ut nummeret når mobilen min funker igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg