Gå til innhold

The Fast and The Furious 4???

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I know there's been a big call on another Fast and The Furious 4 article to have Paul Walker and Vin Diesel back, but there's a lot of debate over just what type of cars they should have and where the racing should take place. Muscle or import? Diesel or Walker, or both? What should be in the fourth film, have your say.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I know there's been a big call on another Fast and The Furious 4 article to have Paul Walker and Vin Diesel back, but there's a lot of debate over just what type of cars they should have and where the racing should take place. Muscle or import? Diesel or Walker, or both? What should be in the fourth film, have your say.

Håper jeg slipper flere av disse filmene. 1 var grei, 2 var dårlig, 3 var katastrofe!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg slipper flere av disse filmene. 1 var grei, 2 var dårlig, 3 var katastrofe!

neida:) likt alle filmene jeg.. ikke super historie.. men noen fete biler i alle filmene.. ikke noe volvo 240 brask heldigvis.. men det er min meining..

-BMW e30 320 tramp drifter posjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare å la vær å se filmene dere som ikke liker dem da. Men er en del som faktisk liker filmene også! Jeg sier bare bring em on! :D Er meget klar for en 4'er :) Er vist temlig sikkert at Diesel skal ha en hovedrolle, håper de kommer til å kjøre import også! :)

Men en ting som er sikkert er at 1'ern er soleklart den beste F&F filmen hittil, mye takketvære Diesel. Selvom Walker også er utrolig bra, men 2'ern kunne ikke samenlignes med 1'ern en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider