Spiritus Sancti Skrevet Mai 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2007 Disse filmene skaper jo stor bilinteresse, det er ikke til å legge skjul på. Jeg ser frem til 4`ern:) Enig;) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Tokyo Drift var jo helt konge bra! 2 fast og the fast kan jo bare stikke å gjemme seg. Håper 4 eren kommer, og at Vin Diesel, Paul Walker og han dere som spillte i Tokyo Drift spiller sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode740R Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Eg sier bare en ting LENGE LEVE SMOKEY AND THE BANDIT 1. Det er toppen på alle kaker. Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Disse filmene skaper jo stor bilinteresse, det er ikke til å legge skjul på. Jeg ser frem til 4`ern:) Syntes den ikke skaper noe annet enn en haug med fjortiser med masse neonlys osv jeg men... Eg sier bare en ting LENGE LEVE SMOKEY AND THE BANDIT 1. Det er toppen på alle kaker. Enig, gode gamle saker :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Blir bra når F&F #235 kommer :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Mai 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2007 FnF4 kommer ikke før EA har kommet med et nytt NFS... FnF1 - NFS Underground FnF2 - NFS Most Wanted FnF3 - NFS Carbon Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
culsmog Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 FnF4 kommer ikke før EA har kommet med et nytt NFS... FnF1 - NFS Underground FnF2 - NFS Most Wanted FnF3 - NFS Carbon du hoppet over NFS Underground 2 så da skulle vi jo allerede ha sett FnF4 ifølge dine beregninger Siter Mine biler: Chevrolet Camarao z28 1985 (strøken orginal) Chrysler Neon 1995 (amcarneon) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 FnF4 kommer ikke før EA har kommet med et nytt NFS... FnF1 - NFS Underground FnF2 - NFS Most Wanted FnF3 - NFS Carbon Finnes ikke interessant å spille bilspill der en må ha mest mulig plast og flest spoilere for å vinne.. NFSU var morsomt helt til en måtte rasere bilene med plast for å vinne.. Starship InterRice... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Ikke for å ødelegge, men vin disel har en idiologi om å aldri spille i en oppfølger, så tviler på at vi får se han... Det var utrolig at han i det hele tatt var med i den lille biten på 3'ern hehe :) Siter ( )Volvo 940 turbo - Når det gjelder hester i eldre biler, er det noe som heter "det var engang..." - - La drømmer være drømmer og ikke forumtråder... - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 Finnes ikke interessant å spille bilspill der en må ha mest mulig plast og flest spoilere for å vinne..NFSU var morsomt helt til en måtte rasere bilene med plast for å vinne.. Starship InterRice... OT, men på nfsu MÅ man ikke style bilene for å vinne:) Tokyo Drift var jo helt konge bra! 2 fast og the fast kan jo bare stikke å gjemme seg. Håper 4 eren kommer, og at Vin Diesel, Paul Walker og han dere som spillte i Tokyo Drift spiller sammen. 1'ern var mye bedre enn Tokyo Drift. (Syntes jeg) Når/hvis 4'ern idet hele tatt kommer. Tror jeg at alt starter på scratch, som i Toky Drift, altså nye skuespillere, nytt plot osv. Men det er bare mine erfaringer av tåplige oppfølgere som er laget av andre folk enn de som laga nr. 1. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rayol Skrevet Mai 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2007 er enig jeg med at disse filmene er bra ser frem til en firrer jeg også og skjønner ikke de som ikke likte 3 ern den var jo kul den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Disse filmene skaper jo stor bilinteresse, det er ikke til å legge skjul på. Jeg ser frem til 4`ern:) skaper ikkeno annet enn en jævla pest på veien! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 skaper ikkeno annet enn en jævla pest på veien! Du lager jo en FNF bil nå. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 Ikke for å ødelegge, men vin disel har en idiologi om å aldri spille i en oppfølger, så tviler på at vi får se han... Det var utrolig at han i det hele tatt var med i den lille biten på 3'ern hehe :) Det har nå skjedd før, så det kan vel skje igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DavidK Skrevet Mai 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2007 At F&F ikke skaper bil intresse er jo rent vås. Etter F&F 1 kom eksploderte det jo. Om du ikke liker body kit eller spoilere så er det bare synd for deg! Noen som har helt andre meninger og kansje synes at det dere liker er helt på tryne.. Gleder meg til 4'ern... fatter ikke at folk på et bilforum ikke vil ha flere slike filmer, er det ikke få nok bil filmer som det er ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg