Gå til innhold

The Fast and The Furious 4???

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

At F&F ikke skaper bil intresse er jo rent vås. Etter F&F 1 kom eksploderte det jo. Om du ikke liker body kit eller spoilere så er det bare synd for deg! Noen som har helt andre meninger og kansje synes at det dere liker er helt på tryne.. Gleder meg til 4'ern... fatter ikke at folk på et bilforum ikke vil ha flere slike filmer, er det ikke få nok bil filmer som det er ?

Er i grunn litt enig med deg! Men alle har sine meninger som om musikk. Noen liker Rap og Hip Hop mens andre holder seg til country. Sånn er det med biler og, noen liker Hardstyla Japser mens andre holder seg til volvo, granada osv..

Jeg er positiv til en ny film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
neida:) likt alle filmene jeg.. ikke super historie.. men noen fete biler i alle filmene.. ikke noe volvo 240 brask heldigvis.. men det er min meining..

Vel, tror ikke du trenger å bekymre deg for noe 240. De egner seg ikke til å hore opp med plast og stickers, så du ser den neppe i disse filmene! :)

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
Egner seg ikke til så mye annet en jordebil.. :) til det er dem geniale! både som traktor til og trekke oppgjen med og som løpsbil!

Sorry.. bare måtte.. :)

ja, for japanske biler er kjempetøffe med plast=:hide

Eneste som er bra med de filmene er når det dukker opp en charger eller feit muskelbil.. ellers så er det trist og demoraliserende filmer for tilbakestående fjortiser med sans for plast i både biler og damer. FTL

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider