Gå til innhold

Skal i rettsak.. Tips?

Ranger emnet

FuzZ87

Anbefalte innlegg

Vi har hørt denne historien før, Skurk :-)

Vet.

Men den var vbel kanskje myntet på trådstarter.

Er ikke sikkert han har sett den før..

Trådstarter:

Hvis du slutter å gi lyd fra deg er det i deres øyne det samme som om du erklærer deg skyldig!

Da går de inn for å ta deg.

Slapp unna fengsel og store bøter jeg.

Det er bare å ikke gi opp..sett hele politivesenet på hodet om du må.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det virkelig var slik det fungerte, og ikke bare i ditt hode det var slik, hvordan forklarer du da at en enslig mann på MC kan måle deg og det holder i retten?

fordi politi-syklene har kamera?

forresten har jeg hørt at 1 politi-mann har vitnestatus som 2 vitner...Ergo: 1 politimann = 2 "vanlige peronser"

- "97" Hyndai Coupe, 2.0 140

- "89" modell fotgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi politi-syklene har kamera?

forresten har jeg hørt at 1 politi-mann har vitnestatus som 2 vitner...Ergo: 1 politimann = 2 "vanlige peronser"

Politisyklene har ikke kameraer. De har Police Pilot, det samme instrumentet som står i de fleste vanlige patruljebiler, som brukes til å måte gjennomsnittshastighet.

Det du sier om 2:1-forholdet er korrekt iht normal rettspraksis.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politisyklene har ikke kameraer. De har Police Pilot, det samme instrumentet som står i de fleste vanlige patruljebiler, som brukes til å måte gjennomsnittshastighet.

Det du sier om 2:1-forholdet er korrekt iht normal rettspraksis.

oki=) visste ikke det med Politi-Syklene...

hmm, er kjipt det med 2:1 forholdet med politifolk, hvis de er 4 i bilen må du jo nesten kjøre full minibus for at det skal bli jevnt...

- "97" Hyndai Coupe, 2.0 140

- "89" modell fotgjenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oki=) visste ikke det med Politi-Syklene...

hmm, er kjipt det med 2:1 forholdet med politifolk, hvis de er 4 i bilen må du jo nesten kjøre full minibus for at det skal bli jevnt...

det er fean noe av det morsomste jeg har lest på lenger :P

89 MB 190E

x: Opel Astra.

x: sierra

x: 5x MB 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider