Gå til innhold

Går du på skole?

Ranger emnet

-zlurv-

Anbefalte innlegg

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Går jo ikke skole lengre, men kan jo ramse opp hva jeg har gått osv...

-GK Mekaniske Fag

-VK1 Lette kjøretøy

Annet:

- Anhuker og signalgiver (Offshore og onshore)

- Sikkerhetskurs Offshore (Røykdykking etc etc, helikopertvelt, Båt med heliport)

Blir mer også, kursing for i overkant av 30 000,- Heldighvis ikke jeg som betaler.. Blir mer også.

Jobber som bilmekaniker og Oljeberedskaps operatør offshore. Så hvir en kloms av kaptein på båt kjører på grunn/ søler olje osv, kommer vi og rydder opp. Eller så er vi bare i beredskap på supply båter etc...:)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser jaggu mange rundt her i lokalområdet og ellers som har utdanning som bilmekaniker, men velger alikevel et annet yrke.

dette gjelder forsåvidt meg og:)

mangen her på forumet som har planer om å bli bilmekanikerer eller?

Mvh Tage Midtun

volvo 940 97 turbo

volvo 245 86 racarvogn

245 glt 87 (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter fortsatt i 10kl jeg, gitt. Søkte Medier og kommunikasjon, Studiespesialisering og Bygg og anlegg neste år, håper for all del jeg kommer inn på medier, men ser ikke slik ut gitt, så da blir det vel studiespes neste. Æsj.

hehehe :heyyou:

Nei da :) Fotograf du vil bli hvis du kommer inn på Medier og komunikasjon?

- 86 Nissan Bluebird Turbo SR

x 90 Mazda 626

x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk GK Naturbruk (nei, jeg har verken New Holland eller John Deere traktor), VK1 landbruk med fordypning i hest og går nå tredje året på videregående; allmennfaglig påbygging.

Vil bli kjørelærer, men da må jeg vente i tre år siden man må ha hatt lappen i 3 år for å søke :(

Unnskyld meg... Hest er da en jenteting?!

Jeg gikk Almennfag i sin tid på Holtet VGS. Nå sitter jeg på ræva i en varebil og venter på tiltakslyst til å faktisk studere et år eller to i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Almenne, Økonomiske og Administrative fag ved Frydenlund VGS Narvik

- Ex. Phil & Ex. Fact

- Bachelor Økonomi og Administrasjon, Logistikk ved HIN(1 år igjen)

Etter dette blir det 2år Master i Økonomi, kanskje innen markedsføring, men litt usikker enda. Vet heller ikke helt hvor jeg skal gå dette, men det blir mest sannsynlig på NHH i Bergen, om man ikke flytter ut av landet.

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Almenne, Økonomiske og Administrative fag ved Frydenlund VGS Narvik

- Ex. Phil & Ex. Fact

- Bachelor Økonomi og Administrasjon, Logistikk ved HIN(1 år igjen)

Etter dette blir det 2år Master i Økonomi, kanskje innen markedsføring, men litt usikker enda. Vet heller ikke helt hvor jeg skal gå dette, men det blir mest sannsynlig på NHH i Bergen, om man ikke flytter ut av landet.

Flere som velger den veien, ja. Vurderer det samme selv. :)

1996 Volvo 850 T-5

1993 Volvo 240 GL

[x]1986 Volvo 745 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider