iCandi Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Her kan dere legge ut WIP's til Photoshop konken... Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesMotor Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 ORGINAL BILDE: La den ut siden du ikke posta den :) Her er min modd. Håper dere VIRKELIG liker den. Jeg er ikke god, gjorde det bare for 'fun' *Trykk på bilde for forstørrelse* Det jeg har gjort: * Farget litt av felgerene i svart * Farget Mitsubishi merket i rød i midten av felgen * Orange hellakkering :) * Blå lys rundt den lille lykta og på fangeren * sota siderutene og baklyktene * farget antenna lys blå * senket bilen LITT * farget mitsubishi merket foran i rød * farget dørhåndtakene på sia i svart * farget nederste delen på sidespeilet i orange * sota frontlyktene * Gjort blinklysa på sia litt lysere EDIT: Best at du lagrer bilde på pcen, lettere å se hele bilen på hele skjermen. :) Siter "Where perfection is the standard" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Her er en wip.. Har sluppet opp for idéer.. kom gjerne med forslag... håper dere likæ'rn, da... :):spin Det som er gjort er: -Gjort om til Xenon lys -Senket -Karbonfiber på spoiler og panser -Sotet rutene -Farget interiøret -Huskerikkehvadetheterifrata-Plate i vinduet -Z-Customs dekaler -Sotet øverste del av lyktene foran -Sotet lyktene bak -Neonlys under bilen -Ny farge på bilen's overdel -Nye felger -Ny logo i grillen -Intercooler -oljekjøler -Gjort luftinntakene større -Satt på damedekal -Modifisert litt på sideskjørtet -Farget spylerveskespruter'n -lakkert rundt lysene inni lykten. -Ny bakgrunn -Selvlaget Headup display -Greddy dekal -jagerflypilot -Karbon i lyktene -turboting det jeg har tenkt til å gjøre: + Nye felger! + nye speil + vindusvisker + luftinntak på siden -- Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Her er en wip.. Har sluppet opp for idéer.. kom gjerne med forslag... håper dere likæ'rn, da... :):spin -- Bra modd!! Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesMotor Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 Der tapte jeg :D men jeg modda for fun :) Siter "Where perfection is the standard" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traskas Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 http://i170.photobucket.com/albums/u251/traskas/Mitsubishi-Lancer_2008_1600x1200_wa.jpg første layout.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Bra! Kommer inn utrolig kule WIP's her! Stå på! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 sånn nå har jeg skrevet inn hva jeg har gjort også ;) Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Mai 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 sånn nå har jeg skrevet inn hva jeg har gjort også ;) Flott! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesMotor Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Takvindu = Soltak :) hvis jeg ikke tar feil :/ Siter "Where perfection is the standard" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Takvindu = Soltak :) hvis jeg ikke tar feil :/ Haha! at jeg kunne glemme at det het det! takker og bukker! :) (dumme meg:P) men jeg har funnet ut at jeg ikke skal gjøre det alikevel.. litt kjedelig med bare sort tak ;) Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 Her er min. Det er egentlig ikke en wip, men med nærmere ettertanke så trur jeg at jeg har gjort litt lite. Noen forslag? :) BTW: Går det ann å ta ideer fra andre? Som f.eks. den Turbo greia til bilkristian. Kan jeg lage det hvis jeg brusher den selv? El. er det stjeling? Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesMotor Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Hvis du tegner selv, tror jeg det burde gå greit. Hvis ikke trådstarter har en annen mening? Jeg bryr meg ikke om du tar noe fra det jeg har gjort med bilen jeg moddet, så lenge du tegner det selv. :) Siter "Where perfection is the standard" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercedesMotor Skrevet Juni 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2007 og når blir en vinner kåret? Siter "Where perfection is the standard" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg