Gå til innhold

norwegian forza drifters (Søndag 23. september kl 18.00)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 590
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det som skjer da er at 2 og 2 og 2 drifter fiiiiiiint sammen. Og de som skal først i mål kan jo race annenstands :D

hehe joa, men om vi skal drifte 2 og 2 trenger vi jo ikke være et 8 manns rom. Jeg er ute å skrenser omtrent hver kveld med medlemmer, vi får heller kjøre masse rart da, når vi er 8 er det bare en fordel for alle at vi har omtrent like kjappe biler og trekk på samme hjul. MEn vi kan jo kjøre noen "free for all" innimellom :)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rapport fra Søndagens treff

På søndag prøvde vi oss med vårt aller første organiserte online treff, og det ble vel en interessant kveld!

Mye rart av biler stilte hvertfall, her ser dere startfeltet

ndriftermeet05.jpg

Men gjett hva som skjer da når 8 drifting biler skal legge seg sidelengs samtidig i den bittelille førstesvingen på Tsukuba?

ndriftermeet02.jpg

ndriftermeet03.jpg

Er ikke alle som kom med japsebil eller den opplagte europeiske driftebilen (BMW M3)

Kult med litt Vintage drifter!

ndriftermeet04.jpg

Min bil.. etter siste langsvingen på Tsukuba. Jeg ville fortsette nedover langstrekka, bilen ville pitte..

ndriftermeet07.jpg

Men dere vet jo hvordan det er når det er biltreff, da ser politiet sitt snitt til å skrive ut fartsbøter og

forelegg så dem ser dollartegn og tidenes julebord! Selv ikke på nettet slipper vi unna, dessverre.

Her står politiet strategisk plassert på Maple Valley

ndriftermeet09.jpg

Det ble en liten jakt og! Jeg og Porscha hadde nok litt over 80 km/t

ndriftermeet10.jpg

Vi ses på Onsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bra fres i går ja! Var ganske så fornøyd med egen innsats, selv om det noen ganger ble litt klabb og babb. Blir det film fra første treffet, eller blir det litt mer senere? Jeg kan ikke på Onsdag da, passer best i helger.

Neste treff etter onsdag igjen er på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider