Gå til innhold

norwegian forza drifters (Søndag 23. september kl 18.00)

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 590
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uhm, jobbet en halvtime med drifteoppsett i dag, uten at det ble stort bedre. Kan vel nesten garantere at jeg stiller opp med 914 den 10. Men med hvilken motor, design og specs vil jeg ikke røpe.

Også lurer jeg på en ting, blir det drifting i B, C, og D klassen? Har et par biler der som jeg tenkte jeg skulle overraske med ;)

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første "overkill" bilen. Spørs om den ikke er litt for brutal til drifting med det første, men den går fort rett frem :P

666 HP

705 Nm

1000 kg

b7699c3cbb224a109a74632nj8.jpg

- BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil

x BMW E28 518i '85

x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91

x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90

rakanishu - drifting away

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm, jobbet en halvtime med drifteoppsett i dag, uten at det ble stort bedre. Kan vel nesten garantere at jeg stiller opp med 914 den 10. Men med hvilken motor, design og specs vil jeg ikke røpe.

Også lurer jeg på en ting, blir det drifting i B, C, og D klassen? Har et par biler der som jeg tenkte jeg skulle overraske med ;)

forventer ikke at alle har biler i alle klasser, så vi kjører med fritt bilvalg, hvertfall den 10.! Så får vi ta det derfra..

10. blir en liten testkjøring for å se hvordan ting funker :)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vi kjører rett og slett ett "Gatebiltreff" eller "Sommertreff (som forøvrig er 8-10 juni her oppe i rana)?

Klassene B A og S er nok dem man bør satse på. Min mest seriøse driftebil nå er A klasse. Jeg syns egentlig S blir litt for mye jeg.. I klasse A har man ganske realistisk driftingbil.. Man havner liksom på rundt 450 - 500 hk osv.. Er jo en fordel at vi har noenlunde like biler, så å ha en A klasse driftebil er nok en fordel :)

Legg meg gjerne til ..

RB drift er gametagen, ikke spør hvorfor :p

Du har en friend request :)

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider